![]() |
Citaat:
|
Ik verwijs naar mijn draad "Voorwaarden voor een eventuele nieuwe formatie":
Citaat:
|
Citaat:
ge gaat die post volgens mij nog een paar jaar kunnen bezigen bij tijd en wijlen (ik schat tot 2015) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zou je dat niet verwerken in je voorwaarden ? :-) het is ook logischer in 1 taal te onderhandelen en dan de teksten door proffessionele vertalers te laten vertalen, anders kom je sowieso met verschillende interpretaties te zitten als je politici zelf laat vertalen. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat niet wegneemt dat ik nieuwe verkiezingen een belachelijke optie vind. |
Citaat:
|
Citaat:
Vive la belgique! |
Citaat:
Blijft de NVA op hetzelfde niveau, of eventueel meer stemmen, dan is optie 1 en 4 onmogelijk na de nieuwe verkiezingen. Geeft de PS dan niet toe, dan is het duidelijk dat de verschillende landsdelen effectief op een ramkoers zitten, en dan kan me beter onderhandelen over de optie B van de PS. Verliezen de NVA - Belang - LDD een groot aantal van de stemmen, dan moet men over gaan tot het behoud van Belgie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een beetje en het zijn kiwi's.:lol: |
Citaat:
LOL!!!! :rofl: Zo ne goeie hebben wij nog nie gehad! |
Als BDW consequent wil, moet zijn, dan heeft hij nu zo gehandeld: hij wilde immers eerst een overeenkomst met twee alvorens dit aan de anderen voor te leggen. Waarom zou hij dan nu eerst met de andere Vlaamse partijen hebben overlegd, als hij dat van de franstalige PS veroordeelt??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be