![]() |
Citaat:
|
Bij de poll vraag ik me wel af wat er met het forum is gebeurd. Vroeger waren hier stemmers van alle partijen, tegenwoordig lijkt iedereen voor NVA te gaan, wat niet echt met de realiteit strookt. We hebben een verarming in de debatten. Dat lijkt me een spijtige zaak. Durven ze hun standpunten niet meer komen verdedigen wegens te groot pak slaag? Gelukkig hebben we nog enkele Waalse broeders en enkele Vlamingen die voor België kiezen, of het was hier helemaal dood. Meningen moeten gehoord worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=EddyBal;5015869]Bij de poll vraag ik me wel af wat er met het forum is gebeurd. Vroeger waren hier stemmers van alle partijen, tegenwoordig lijkt iedereen voor NVA te gaan, wat niet echt met de realiteit strookt.
In Amerika is de leuze: "Share the road with the winner" ! In Vlaanderen wordt dat ook zo... :cheer::cheer::cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Feit is, en dat konden vanochtend ook op de vrt-radio vaststellen tijdens opgenomen straatinterviews in Mechelen, de NVA kiezer betoont begrip voor de positie van de partij en haakt niet af.
|
Citaat:
Hier komen natuurlijk enkel mensen die geinteresseerd zijn in politiek. De meeste mensen die geinteresseerd zijn, zijn relatief gezien ook beter geinformeerd dan de doorsnee kiezer. Beter geinformeerde mensen kiezen logischerwijze voor NVA. |
Citaat:
|
Ik zou er opnieuw op stemmen, ja :)
Maar ik kan niet stemmen in deze poll :( |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal u de vraag nogmaals stellen. Heeft u misschien weet van een slecht akkoord dat gesloten werd door Dewever? De kiezer heeft Dewever een mandaat gegeven om GEEN slecht akkoord af te sluiten. Tot op heden zijn er geen aanwijzingen dat hij dit gedaan heeft, maar misschien weet u meer. Verlicht ons |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Daarom juist dat ik dan besloten heb om dat stelletje rode imbecielen af te serveren én voortaan te kiezen voor een partij die voor Vlaanderen én de Vlaming opkomt,en die tenminste standvastig hun woord houden...;-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be