![]() |
Citaat:
Bart heeft de enig mogelijke correcte conclusie getrokken. Stop de cinema. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als men nu al eens open en bloot op tafel legde wat door de franstaligen werd geweigerd en wat zij zgz hebben toegegeven, dan zouden we al veel verder staan en beter kunnen beoordelen.
discretie is misschien wel goed, maar er wordt ook, te veel verondersteld en buiten wie aan de tafel zat , kan niemand beoordelen of uitspraken van deze of gene al dan niet de waarheid zijn. Dan zou het bovendien ook klaar worden wat de Franstaligen als toegevingen aanzien want tot hiertoe heb ik nog heel weinig gehoord over die toegevingen , tenzij zij natuurlijk vinden dat alle veranderingen sowieso toegevingen zijn , vermits zij voor niets vragende partij zijn. |
Waarom deed die hele 'pre-formatie' mij steeds maar weer denken aan het in 1890 door J. Ensor afgewerkte schilderij "De Intrige"?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik denk niet dat dat de zaken zal verbeteren. |
Citaat:
Wees gerust ,binnenkort zal het nog véél hoger zitten.... Pakt nog maar een paar renniekes, u bent er duidelijk aan toe....:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Naar verluidt is boomschors er zeer geliefd bij grote bevolkingsgroepen. Soms worden er grote rijstschenkingen uit het buitenland ontvangen (VS, Japan en China) en die worden in de eerste plaats verstrekt aan de sterkhouders van dit arbeidersparadijs zijnde het leger, de politie, de partij e.d.m. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als wat U schrijft klopt dan zijn Vlamingen ook een romaans volk, als je ziet wat er allemaal niet gekonkelfoesd, bedrogen en van mening veranderd werd in het oosterweel dossier... |
Citaat:
wat er zeker niet op lag, weten we wel: - geen homogene bevoegdheidspaketten voor de deelstaten. - geen fiscale autonomie voor de deelstaten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be