![]() |
Citaat:
Bewijzen .... ga volgende keer gezellig mee , een bierdrinknazi hebben we daar nog niet gezien . |
Citaat:
|
Citaat:
Het heeft niets met nazi enzoverder te maken , zij die zelf op de betoging waren weten wel beter .De politie heeft wel duidelijk van te voren de groep geisoleerd om hen te beletten deel te nemen aan de optocht .De agressie kwam van 1 kant , namelijk de politie . Het zijn dan ook geen verzinsels wat ik hier lees , ik was er zelf getuige van . |
Citaat:
Gegen Rotfront und Reaktion, Kallikles |
Citaat:
Verder wat betreft biernazi, u weet toch wat dat volgens de pseudo intellectueel inhoud, personen die braaf en gezellig zijn, die geen behoefte hebben om gemaskerd (als lafaard) mensen aan te vallen en hun eigedom te vernielen. Dus ze zijn gezellige gemoedelijke mensen. Dus biernazi zal men u zeker niet kunnen noemen hé waarschijnlijk afgaand op uw avatar, laf en achterbaks. Dus geef mij maar een biernazi. :-D |
Citaat:
Maar afgaand op uw intelligentie zult u dat zeker zelf wel door hebben nietwaar. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft ideologische rechtlijnigheid voor 99,99% hier op het forum ??????????? Indien het moet of hen uitkomt snijden ze in eigen vlees zeker wat betreft een bepaald persoon en een bepaalde ideologie en daar mag/kan u nu van denken wat u wil dit gezegt zijnde door een biernazi. Wat betreft het woordje biernazi, kunt u even aan windsord vertellen dat het niet bierdrinknazi is maar gewoon biernazi want zoals blijkt knoeit hem/haar met uw uitvinding en ik vind dit niet kunnen. |
Citaat:
Speciaal voor u http://www.youtube.com/user/biernazi biernazi's channel |
Citaat:
Weet ik wel ..... voor de rest heb je 100 % gelijk . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ik denk is dat ik mij afvraag hoeveel zever jij nog uit uwe dikke duim kan zuigen . |
Citaat:
Was je dan toch bij ?.. een ooggetuige ! Ga naar de flikken en getuig in hun voordeel .:lol::lol::lol: ... biernazi's genoeg daar .:rofl::rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft biernazi, zeg nu zelf bent u alleen op dat woordje gekomen of heeft er iemand z'n hand even in uw reet gestopt en het in uw oortje gefluisterd. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Jij was er blijkbaar bij .. daarom dus. |
Citaat:
|
't Is weer een leuke dag geweest op het forum :roll:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be