![]() |
Citaat:
Grapje. Maar je zou beter gewoon inhoudelijk wat brengen. Mensen op schrijffouten wijzen is onbetamelijk gedrag op een forum ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zou het in dat opzicht niet veel beter geweest zijn om de CD&V te herinneren aan hun uitspraken? "5 minuten politieke moed", "onverwijld",... De CD&V lijkt mij een veel labielere partij... Maar goed, het kan geen kwaad om de NVA scherp te houden. Ik vond het wel eigenaardig dat Annemans zich *uitsluitend* tot de NVA richtte... Precies alsof zij zijn het grootste obstakel. Hij had zich misschien beter op de PS met hun annexatie-taal van de laatste dagen gericht en (vooral) de andere Vlaamse partijen gewezen op het gevaar en belang van BHV. |
En de Spa keek ernaar en lachte in haar vuistje...
|
Citaat:
- in Hoboken betrof het de Districtsraad, een geïsoleerd geval. Trouwens, is de PVDA geen zusterpartij van jou? Erg verwarrend allemaal. - voor de rest ben ik geen N-VA'er. Alweer mis. |
Citaat:
|
Citaat:
Al wat Annemans deed was hen daarmee confronteren. Ik hoorde Dewael zondag in de 7de dag nog zeggen dat het parlement buiten de regeringsonderhandelingen staat en gewoon haar werk moet doen. En wat doen ze... op bevel/eis van de Franstaligen houden ze hun kak in. PS: Met 'ze' bedoel ik alle Vlaamse partijen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie gij maar eerst dat ge straks niet mee onder de VU-zerk ligt! Tot het zover is en de nva blijft draaien en draaien zijn wij meer dan nodig. Of ge dat nu graag hebt of niet. |
Citaat:
Ik heb het hier nog gezegd, op 22 april 2010 liepen wij samen met zowat ALLE NVA KOPSTUKKEN in een betoging onder de noemer 'genoeg gepraat, splits bhv nu'. En nu is het moment dat wij weer moeten zeggen: de nva praat en praat en praat. De parlementaire weg moeten we bewandelen omdat het goed kan dat er voor de volgende verkiezingen wel eens geen regeringsweg meer komt EN omdat over bhv onderhandelen voor geen enkele Vlaams nationalist een optie zou mogen zijn! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be