![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
met vrije gedoogsteun :-) |
Citaat:
En als je CD&V er nog eens bijtelt? Het lijkt tegenwoordig wel of CD&V en NVA nog een kartel zijn, dus zou het niet veel moeite zijn om die daar nog eens bij te tellen. Of misschien is het omdat ze geradicaliseerd zij na hun verkiezingsnederlaag (redelijk radicaal of was het nu omgekeerd? :-P). Dan blijkt wel dat ze me meer halen dan de linkse partijen. Het lijkt mij inderdaad dat zowel de PS en de NVA niet incontournable zijn, theoretisch gezien dan: maar praktisch gezien zijn ze dat wel. Als men rekening houd met dat NVA samen met NVA en CD&V een sterk machtsblok zijn in vlaanderen (Vlaamse regering bijvoorbeeld) en dat de PS dit is in eigen regio (voor zowat alle regeringen) dan zijn ze dat praktisch gezien wel. Ook de polls tonen aan dat beide partijen nog groter zouden worden, wat mij niet in het voordeel van de andere partijen lijkt te spreken. |
Citaat:
|
Citaat:
maar nadien halen de Vlaamse partijen die zich voor zulke prostitutie lenen de kiesdrempel niet meer. |
Citaat:
Aah de polls. |
Citaat:
|
Citaat:
Polls, daar zijn politici toch bang van? :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het wel goed zo, Belgie blokkeren is het belangrijkste. Totdat het ineen stort. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij die dromen van organisaties op basis van volksverbondenheid (bijna schreef ik vokaverbondenheid) zullen daar uiteraard moeite mee hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op tien seconden werd het afgeschoten door de Walen zonder dat ze het zelfs maar gelezen hadden. Dan is het maar logisch dat hij zich vragen stelt quoi? ;) |
Citaat:
Dat geldt ook zonder alarmbellen of wat dan ook. Als een coalitie een meerderheid heeft is ze democratisch in welke omstandigheden ook. Dat zou evengoed op Vlaams niveau tellen: als een meerderheid gevormd wordt zonder N-VA, is dat democratisch. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be