![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Akkoord, stemmen zou/zal gewoon weer vertragingsmanoeuvres tot gevolg hebben en het zou dus kunnen herleid worden tot een provocatie. Iets wat het in de ogen van onze franstalige "compatriotten" zeker ook zal zijn. Maar dan stel ik me ook de vraag; "Wat is er voor hun tegenwoordig géén provocatie?".
Desalniettemin mag men niet onderschatten dat een stemming een (al dan niet sterk) signaal is over de taalgrens heen, kwestie van nog wat geloofwaardigheid te houden en ook een uitgelezen kans om de Vlaamse rangen te sluiten. Om deze redenen ben ik ook voor de stemming. Jammer dat de CD&V nu ook z'n kar gekeerd heeft en hypocriet dat de Open VLD het gedaan heeft. Nu staat de N-VA waar de franstaligen het willen; geïsoleerd. Het valt nu nog af te wachten of men nu geen boemerang heeft gegooid die bij verkiezingen terug komt om hun tanden uit te slaan, wie wind zaait zal storm oogsten. |
Citaat:
|
Citaat:
Ze willen dezelfde kans geven aan VDL als die NVA aan BDW gaf he. Strategisch foutje van NVA en ze zullen het geweten hebben. Bart zou nu, in plaats van de verkrachte maagd te spelen, beter als grote meneer , de onderhandelende partijen samen roepen om front te vormen. Nu meer dan ooit met een gezamelijk strijdplan optrekken. Geen JA van het zuiden, GEEN GELD voor Brussel. WIllen de andere partijen niet, DAN pas vallen de maskers af... |
Citaat:
dat moet in t bloed zitten of zo, dat tjeefgehalte :lol: |
Citaat:
gij moet eens op deredactie kijken naar dat fragment waar BDW zijn tip geeft "en tis ni de DL gemeenschap" maar dan niet naar BDW kijken maar naar de achtergrond weet mij te zeggen wat ge daarvan vindt ! |
Citaat:
|
http://knack.rnews.be/nl/actualiteit...4846897701.htm
Knack: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Groen! en SPa kunnen het zich niet permitteren om hun zusterpartijen af te vallen, ze hebben ze teveel nodig. maw, dat Vlaams front: het komt er zeker niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als BHV op deze manier er toch nooit door raakt, waarom is het dan zo gevaarlijk om dit voorstel WEL met hoogdringendheid te behandelen?
Het is tenminste een signaal dat een meerderheid van het zogenaamde 'Belgische Volk' achter de splitsing van BHV staat. Als goede Belgen kunnen de Franstaligen daar niet om heen; maar we zijn allemaal slechts Belgen als het hen goed uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook de KUL is aan het rekenen geslagen en ze geeft Bartje voor 100% ongelijk. Nu kan men zich de vraag stellen of hij dit moedwillig heeft gedaan of dat Muyters hem de das heeft omgedaan. Uit goed ingelichte bron vernomen dat bij VOKA niemand op de terugkeer van Muyters zit te wachten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be