![]() |
Citaat:
Het ging mij er vooral om om even aan te tonen dat men wat dat betreft bij de PvdA (en andere linkse partijen) zelf scheepsladingen boter op het hoofd heeft, dat men niet met stenen moet gaan smijten als men zelf in een glazen huis woont, dat wie zonder zonden is de eerste steen werpe, enzocetera. |
Citaat:
Het was de nicht van Hero Brinkman die een barman wat petsen gaf omdat zijn drank niet snel genoeg kwam? De nonkel van Jhim van Bemmel die veroordeeld werd voor faillissementsfraude? Misschien was dat dan ook familie van die andere fraudeur, James Sharpe. En ocharme, Marcial Hernandez. Zijn broer geeft iemand een kopstoot en die vuile linksen veralgemenen dat dan en betrekken hem bij de zaak. Of wacht ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je hebt mijn lijstjes precies niet gelezen. Daarin staan de PVDA daders met naam en toenaam op. Hoef je niks meer op te zoeken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is leuker om ze allemaal in één draadje onder te brengen, dat geeft wat evenwicht nietwaar? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Dat mensen meer geloof hebben voor dat hoopje dan voor de traditionele politiek pleit niet bepaald voor de traditionele politiek.
|
Citaat:
en Circe is weer onzin aan het verkopen, het is totaal onzinnig om mensen als Duyvendak, Van Tongeren en El Fassed op een lijn te zetten met die PVV-barbaren, wie zelfs dát niet doorheeft, tja. |
Citaat:
|
Citaat:
Als PVDA wat meer zetels hadden behaald dan hadden ze ook wat meer van die sjoemelende toestanden moeten plaatsen. Vagina Elastik mag al terug op haar plaatsje gaan zitten. En ik geloof die die pipo die zijn vrouw daar in Marokko had gedumpt (neenee, die klopt zijn vrouw natuurlijk niet af! ze moest gewoon wat volgzamer zijn !) zit ook al lekker terug op zijn zeteltje dacht ik. |
Citaat:
Welcome back Sus. :-P |
Citaat:
Nog een stap verder. Een kamerlid die niet minstens een hufter is is een waardeloos kamerlid. Hoe moet een jaknikkende apparatchik anders opboksen tegen de lobby van de gok- , drank, milieu-, en wapenindustriebelangen? |
Dat politici criminelen zijn blijkt. Geen enkele partij maakt daar een uitzondering op.
Bij elkaar vormen ze een stuk onderwereld waar tegen niets gewassen is behalve een revolutie plus klaarstaande guillotine ........ en dan begint het spel opnieuw. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be