Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   PVV-Kamerlid Sharpe gewelddadig en crimineel. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146572)

Sus Iratus 19 november 2010 11:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5112224)
En wat verandert dat precies aan de vaststelling dat 7 op 24 verkozen PVV'ers hufters, criminelen of leugenaars zijn?

Dat verandert helemaal niets aan de feiten die u opsomt.

Het ging mij er vooral om om even aan te tonen dat men wat dat betreft bij de PvdA (en andere linkse partijen) zelf scheepsladingen boter op het hoofd heeft, dat men niet met stenen moet gaan smijten als men zelf in een glazen huis woont, dat wie zonder zonden is de eerste steen werpe, enzocetera.

Steve_M 19 november 2010 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112228)
wie veralgemeent er hier?

We gaan toch zeker niet beginnen met het napluizen bij welke partij de tante van Hans van Temsche was zeker?

En de broer van Dutroux mag ook gerust lid worden van de PS, wie maalt daar nu om?

Oh, het was de neef van Dion Graus die zijn zwangere vriendin wat kletsen gaf? Dan zwijg ik.

Het was de nicht van Hero Brinkman die een barman wat petsen gaf omdat zijn drank niet snel genoeg kwam?

De nonkel van Jhim van Bemmel die veroordeeld werd voor faillissementsfraude? Misschien was dat dan ook familie van die andere fraudeur, James Sharpe.

En ocharme, Marcial Hernandez. Zijn broer geeft iemand een kopstoot en die vuile linksen veralgemenen dat dan en betrekken hem bij de zaak.

Of wacht ...

vlijmscherp 19 november 2010 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5112237)

Het ging mij er vooral om om even aan te tonen dat men wat dat betreft bij de PvdA (en andere linkse partijen) zelf scheepsladingen boter op het hoofd heeft, dat men niet met stenen moet gaan smijten als men zelf in een glazen huis woont, dat wie zonder zonden is de eerste steen werpe, enzocetera.

maw, de PVV moet niet gaan zagen over allochtone criminelen? dat is toch wat je wilt zeggen?

Steve_M 19 november 2010 11:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5112237)

Die redenering kunnen we natuurlijk ook omdraaien: het is niet dat de PVV zich heeft ingehouden tijdens de campagne of de formatie. Dan krijg je dit natuurlijk. Welkom terug, trouwens.

Sus Iratus 19 november 2010 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 5112199)
de PVV bestaat wel geteld 1 jaar en we komen op dit uit.

en dan nog, als de PVV'ers dat mogen doen omdat de andere partijen dat ook doen, mogen allochtonen dat ook.

Ik heb nergens gesteld dat PVV'ers dit mogen doen. Integendeel, ik heb zelfs duidelijk gesteld dat wat die PVV'ers hebben uitgevreten daarmee niet goedgepraat is.

circe 19 november 2010 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5112239)
Oh, het was de neef van Dion Graus die zijn zwangere vriendin wat kletsen gaf? Dan zwijg ik.

Het was de nicht van Hero Brinkman die een barman wat petsen gaf omdat zijn drank niet snel genoeg kwam?

De nonkel van Jhim van Bemmel die veroordeeld werd voor faillissementsfraude? Misschien was dat dan ook familie van die andere fraudeur, James Sharpe.

En ocharme, Marcial Hernandez. Zijn broer geeft iemand een kopstoot en die vuile linksen veralgemenen dat dan en betrekken hem bij de zaak.

Of wacht ...

neenee helemaal niet.

Je hebt mijn lijstjes precies niet gelezen. Daarin staan de PVDA daders met naam en toenaam op. Hoef je niks meer op te zoeken.

Steve_M 19 november 2010 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112247)
neenee helemaal niet.

Je hebt mijn lijstjes precies niet gelezen. Daarin staan de PVDA daders met naam en toenaam op. Hoef je niks meer op te zoeken.

Sorry, ik was in de waan dat deze draad over PVV'ers ging, maar blijkbaar ben ik misleid door de topictitel. Mijn oprechte excuses daarvoor. Daar moet blijkbaar over gezwegen worden.

Turkje 19 november 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5111957)
Een greepje uit het verleden van wat PVDA raadsleden:

Moet dat dienen ter vergoelijking van de PVV'ers of zo?

Citaat:

Toch wel raar dat ze daar op Terzake NOOIT een uitzending aan hebben gewijd.
Tja, zo heb je natuurlijk Peter VDM ook niet horen zeggen dat het in opspraak raken van parlementsleden niet enkel het lot is van "snel doorgroeiende partijen". Blijkbaar zijn het voorval Van Hecke (CVP), de Augusta-affaire, de affaire-Cools, etc. uit het collectieve geheugen geband. Cherry picking om je eigen stelling te onderbouwen is zo oud als de straat.

circe 19 november 2010 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5112253)
Sorry, ik was in de waan dat deze draad over PVV'ers ging, maar blijkbaar ben ik misleid door de topictitel. Mijn oprechte excuses daarvoor. Daar moet blijkbaar over gezwegen worden.

neenee, ik vond het gewoon de moeite niet om er een aparte draad voor te maken.

Het is leuker om ze allemaal in één draadje onder te brengen, dat geeft wat evenwicht nietwaar?

Steve_M 19 november 2010 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5112263)
neenee, ik vond het gewoon de moeite niet om er een aparte draad voor te maken.

Het is leuker om ze allemaal in één draadje onder te brengen, dat geeft wat evenwicht nietwaar?

Het is dat. we moeten niet flauw doen ook, he. Je vriendin is acht maanden zwanger, ze zaagt, ze houdt water op. Wie probeert haar dan eens niet te wurgen. Vergissen is menselijk. Of je staat aan de bar met een stuk in je kraag en je drank komt niet snel genoeg. Wie onder ons deelt dan niet een paar klappen uit aan de barman. Je start een bedrijf, maar de economie laat het wat afweten. Natuurlijk pleeg je dan grootschalige fraude. Logisch toch. Normen en waarden. Er zijn vast bontkraagjes die het nog slechter doen. Wie zonder zonden is ...

Sus Iratus 19 november 2010 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5112242)
Die redenering kunnen we natuurlijk ook omdraaien: het is niet dat de PVV zich heeft ingehouden tijdens de campagne of de formatie. Dan krijg je dit natuurlijk.

De PVV is hard van leer getrokken tijdens de campagne ja. En nadat duidelijk werd dat er een minderheidskabinet zou komen met de gedoogsteun van de PVV, lag het natuurlijk ook in de lijn der verwachtingen dat de (linkse) oppositie door zou gaan met huiliehuilie doen en elke mogelijkheid zou, en zal, aangrijpen om de PVV neer te halen, o.a. door hun uitgebreide oldboysnetwerk in te schakelen op zoek naar skeletten in de kasten van PVV'ers. Wat dat betreft hebben ze goed gekeken naar hoe men zulks in de elders door hen zo verfoeide VSA aanpakt.

Citaat:

Welkom terug, trouwens.
Dank u.

C uit W 19 november 2010 12:11

Dat mensen meer geloof hebben voor dat hoopje dan voor de traditionele politiek pleit niet bepaald voor de traditionele politiek.

toccata 19 november 2010 12:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL (Bericht 5111339)
De PVV zit inderdaad vol met 'dubieuze machomannetjes'... keerzijde daarvan is dat GroenLinks net zo goed vol zit met voormalige eco-terroristen, die geen haar beter zijn.

Dat is een compliment.
en
Circe is weer onzin aan het verkopen, het is totaal onzinnig om mensen als Duyvendak, Van Tongeren en El Fassed op een lijn te zetten met die PVV-barbaren, wie zelfs dát niet doorheeft, tja.

Steve_M 19 november 2010 12:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5112301)
Dat is een compliment.
en
Circe is weer onzin aan het verkopen, het is totaal onzinnig om mensen als Duyvendak, Van Tongeren en El Fassed op een lijn te zetten met die PVV-barbaren, wie zelfs dát niet doorheeft, tja.

Kom kom, niet zo hard. Mensen die hun zwangere vrouw mishandelen of iemand op café een kopstoot verkopen of hun buurt terroriseren komen ook maar op voor hun idealen.

circe 19 november 2010 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 5112301)
Dat is een compliment.
en

dat is je reinste onzin natuurlijk.

Als PVDA wat meer zetels hadden behaald dan hadden ze ook wat meer van die sjoemelende toestanden moeten plaatsen.

Vagina Elastik mag al terug op haar plaatsje gaan zitten. En ik geloof die die pipo die zijn vrouw daar in Marokko had gedumpt (neenee, die klopt zijn vrouw natuurlijk niet af! ze moest gewoon wat volgzamer zijn !) zit ook al lekker terug op zijn zeteltje dacht ik.

daiwa 19 november 2010 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus (Bericht 5112179)
.

Welcome back Sus. :-P

Eberhard Leclerc 19 november 2010 13:09

Citaat:

En wat verandert dat precies aan de vaststelling dat 7 op 24 verkozen PVV'ers hufters, criminelen of leugenaars zijn?

Dat kun je niet zeggen, want waarschijnlijk zijn het er 24 op 24.

Nog een stap verder. Een kamerlid die niet minstens een hufter is is een waardeloos kamerlid.

Hoe moet een jaknikkende apparatchik anders opboksen tegen de lobby van de gok- , drank, milieu-, en wapenindustriebelangen?

D'ARTOIS 19 november 2010 13:35

Dat politici criminelen zijn blijkt. Geen enkele partij maakt daar een uitzondering op.
Bij elkaar vormen ze een stuk onderwereld waar tegen niets gewassen is behalve een revolutie plus klaarstaande guillotine ........ en dan begint het spel opnieuw.

D'ARTOIS 19 november 2010 13:38

Citaat:

Dat er nog ergere criminelen zijn en dat criminaliteit in iedere partij zit. In sommige nog een beetje meer, zie PvdA. Zoek het nooit te ver.

Frankenstein 19 november 2010 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 5112482)
Dat er nog ergere criminelen zijn en dat criminaliteit in iedere partij zit. In sommige nog een beetje meer, zie PvdA. Zoek het nooit te ver.

De criminele politici van de PVDA zitten in de lokale politiek, niet in de tweede dat maakt wel een groot verschil.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be