Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   De verovering door de islam in ons land draait op volle toeren. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146596)

Eigenzinnig 17 november 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106872)
Atheist naar islam. Vrij overtuigde atheisten, met wetenschappelijke kennis.
Zelf ben ik nooit atheist geweest.

Voor zenuwinzinkingen bestaan anders doeltreffende medicijnen..

Steve_M 17 november 2010 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 5106859)
Vraagje, is Flanel een trol of is hij op zijn hoofd blijven stuiteren/resultaat van incest? Soms is het onderscheid moeilijk te maken. Vrouwen die geen inspraak hebben, verminking van kinderen, mensenrechten in de vuilnisbak...als hij denkt dat hij zo de islam een plezier doet... Zo is hij eerder een poster child van het VB waarom de Islam niet toegelaten mag worden.

50% van de Amerikanen is dus ook verminkt. Genoteerd.

En "resultaat van incest"? Hou dan alsjeblieft je klep over normen en waarden.

Amon_Re 17 november 2010 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106779)
Vrijheid?
Kinderen worden steeds beperkt in dingen, dus ik zie niet in waarom het hier anders zou zijn.

Het probleem is dat dit geen beperking is, maar een wijziging van zijn lichaam dat niet medisch noodzakelijk is en geen enkel voordeel heeft voor hem.

In tegendeel, door de constante frictie wordt zijn lid minder gevoelig, in feite vermink je dus je kind omwille van een religie.

Flanelcondoom 17 november 2010 15:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re (Bericht 5106897)
Het probleem is dat dit geen beperking is, maar een wijziging van zijn lichaam dat niet medisch noodzakelijk is en geen enkel voordeel heeft voor hem.

In tegendeel, door de constante frictie wordt zijn lid minder gevoelig, in feite vermink je dus je kind omwille van een religie.

Ik ben besneden en ben er tevreden mee. Anderen zijn onbesneden en zijn even tevreden.
Ik moet zeggen dat het niet uitmaakt, denk ik. Beide dingen hebben hun voor- en nadelen.

Eigenzinnig 17 november 2010 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5106884)

In fiete wel..door een bepaalde medische overtuiging ( die nog steeds niet onomstotelijk bewezen is )..

Ach Amerikanen zijn makkelijke prooi..besnijden om vermeende gezondheidsredenen en nadien moddervette vreet op school te krijgen..:roll:

grimbergen 17 november 2010 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ganzenbordfan (Bericht 5106720)
Je kan altijd immigreren.

We hebben al eigendom in het buitenland(buiten europa). Toch zou ik hier niet graag weggaan.

dejohan 17 november 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CyberpunX (Bericht 5106841)
Ja. Of ken jij veel moslims die spontaan komen aangeven dat er een neefje een zelfmoordgordel of AK onder zijn bed heeft? Medeplichtig of zelf de moord uitvoeren maakt weinig verschil uit.

Groot gelijk. Al die niet-bestaande zelfmoordaanslagen hier in Vlaanderen, daar is elke moslim medeplechtig aan, want die wisten dat die aanslagen niet gingen gebeuren.

Flanelcondoom 17 november 2010 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106925)
We hebben al eigendom in het buitenland(buiten europa). Toch zou ik hier niet graag weggaan.

Het zal moeten. Jij kunt er namelijk niets aan doen dat je land wordt overgenomen.

Jij betaalt onrechtstreeks mijn opleiding met je belastingen. ;-)

grimbergen 17 november 2010 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106735)
Ik ben geen bekeerling, noch een moslim in de zin die jij bedoelt.

Maar zou ik dat worden, is het vanzelfsprekend dat mijn kinderen besneden zouden worden bij geboorte.

Spijtig voor uw kinderen. Uw oorspronkele opvoeding heeft geen vat meer dan? Hoe heeft de islam je hiertoe gebracht?

grimbergen 17 november 2010 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5106770)
ze was niet op haar eigen trouwfeest omdat enkel de broer van haar man legaal in Nederland was (door een huwelijk met een Nederlandse muts, ze hebben het goed bezien hoor), en haar nieuwbakken echtgenoot (illegaal) dus in het geniept met zijn eigen broer "huwde" voor de imam... Zijn broer nam dus de plaats in van de bruid.
Eenmaal "gehuwd" voor de imam (wat totaal onwettelijk is, ook in Nederland) is het de kunst om de bruid zo snel mogelijk te bezwangeren... et voil�* ... gezinsvereniging toe te passen.

Zonder straf? Die politiekers dat die snachts kunnen slapen. 8O

Flanelcondoom 17 november 2010 16:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106933)
Spijtig voor uw kinderen. Uw oorpsonkele opvoeding heeft geen vat meer dan? Hoe heeft de islam je hiertoe gebracht?

Ik ben besneden bij geboorte.

dejohan 17 november 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5106917)
In fiete wel..door een bepaalde medische overtuiging ( die nog steeds niet onomstotelijk bewezen is )..

Ach Amerikanen zijn makkelijke prooi..besnijden om vermeende gezondheidsredenen en nadien moddervette vreet op school te krijgen..:roll:

Kinderen werden in de US besneden omdat er toendertijd aanwijzingen waren omdat het niet-besnijden zijn een aandeel kon hebben bij baarmoederhalskanker bij de sexuele partner van de onbesneden man.
Da's ondertussen weerlegd, en men is in de USA aan het terugkomen van de besnijdenis.
Een voordeel van besnijdenis is dat het ietske hygiënischer is, omdat ge niet achter uw velleke moet wassen, maar onbesneden mannen die zich regelmatig wassen hebben geen medisch nadeel t.o.v. besneden mannen.
Een nadeel van besnijdenis is dat de man benadeeld wordt in zijn sexuele beleving, omdat 'het velleke' een nogal gevoelige plaats is met veel zenuwuiteinden.

Gwyndion 17 november 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5106884)

Wanneer dit gebeurt zonder gegronde medische reden vind ik dit inderdaad verminking. Ik denk wel eerder aan besnijdenissen bij vrouwen maar ja, bij mannen is dit evenzeer verminking indien er geen gegronde medische reden is. En waarom zou ik mijn kop over normen en waarden moeten houden? Een van de gevolgen van incest is mentale instabiliteit dus bij zeer excentriek gedrag kan dit de oorzaak zijn of een factor die dit gedrag in de hand werkt.

grimbergen 17 november 2010 16:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom (Bericht 5106794)
Ik doe toch wat ik wil?

Kinderen zijn geen bezit ! Het is voorrecht om kinderen te krijgen. Kinderen voed je zo objectief mogelijk op . Zodat ze een eigen mening kunnen vormen. Kinderen mag je nooit als bezit beschouwen. Hoe kan je dan zonder hun mening te vragen hen verminken?

circe 17 november 2010 16:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5106917)

De invloed van mijnheer Kelloggs mag hier ook niet onderschat worden. Mens had problemeke met masturbatie.

Verder vind ik het altijd zo leuk om mensen die besneden zijn te horen vertellen dat ze "er geen last van hebben"... ze kènnen gewoonweg niks anders, hoe kan je dan vergelijken?

Ik heb zelf helemaal géén penis. Hewel, ik heb daar ook geen last van!

vlijmscherp 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106946)
Kinderen zijn geen bezit ! Het is voorrecht om kinderen te krijgen. Kinderen voed je zo objectief mogelijk op . Zodat ze een eigen mening kunnen vormen. Kinderen mag je nooit als bezit beschouwen. Hoe kan je dan zonder hun mening te vragen hen verminken?

en toch moet je keuzes maken voor je kinderen.

bv: welke taal spreek ik er tegen? naar welke school stuur ik ze? welke levensovertuigingen geef ik ze mee?

waarom zijn jouw ideeën beter dan die van een ander?

grimbergen 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SDX (Bericht 5106796)
Vrouwen hebben geen eigen mening in ieslaam.

Ik moet het ze nageven - die bekeerlingen - na het lezen van dat bloeddorstig boek, je toch nog kunnen bekeren, blijkbaar heeft zo iemand bepaalde 'eigenschappen' die hen in staat stelt om hun hersencel(len) een vreemde kronkel te laten maken om van al die haatpraat toch nog ergens iets goeds te breien.

Ik blijf het vreemd vinden, fascinerend haast ... ware het niet zo intriest.

Vandaar mijn mening over de toepassing profiel van sociopaat.

Flanelcondoom 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen (Bericht 5106946)

Dat objectief opvoeden, is dat Westers liberaal atheisme?

Dat lijkt mij niet bijster objectief.

Bovendien kies ik er wel zelf voor wat ik met mijn kinderen doe? Ik verwek ze, ik kies ervoor wat ik doe, dankuwel.

dejohan 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 5106949)
De invloed van mijnheer Kelloggs mag hier ook niet onderschat worden. Mens had problemeke met masturbatie.

Verder vind ik het altijd zo leuk om mensen die besneden zijn te horen vertellen dat ze "er geen last van hebben"... ze kènnen gewoonweg niks anders, hoe kan je dan vergelijken?

Yep, 't is een beetje als kleurenblind zijn.

CyberpunX 17 november 2010 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dejohan (Bericht 5106927)
niet-bestaande zelfmoordaanslagen hier in Vlaanderen

Publiceer eens een cartoontje, zullen rap weten wie gelijk heeft :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be