![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En "resultaat van incest"? Hou dan alsjeblieft je klep over normen en waarden. |
Citaat:
In tegendeel, door de constante frictie wordt zijn lid minder gevoelig, in feite vermink je dus je kind omwille van een religie. |
Citaat:
Ik moet zeggen dat het niet uitmaakt, denk ik. Beide dingen hebben hun voor- en nadelen. |
Citaat:
Ach Amerikanen zijn makkelijke prooi..besnijden om vermeende gezondheidsredenen en nadien moddervette vreet op school te krijgen..:roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij betaalt onrechtstreeks mijn opleiding met je belastingen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Da's ondertussen weerlegd, en men is in de USA aan het terugkomen van de besnijdenis. Een voordeel van besnijdenis is dat het ietske hygiënischer is, omdat ge niet achter uw velleke moet wassen, maar onbesneden mannen die zich regelmatig wassen hebben geen medisch nadeel t.o.v. besneden mannen. Een nadeel van besnijdenis is dat de man benadeeld wordt in zijn sexuele beleving, omdat 'het velleke' een nogal gevoelige plaats is met veel zenuwuiteinden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder vind ik het altijd zo leuk om mensen die besneden zijn te horen vertellen dat ze "er geen last van hebben"... ze kènnen gewoonweg niks anders, hoe kan je dan vergelijken? Ik heb zelf helemaal géén penis. Hewel, ik heb daar ook geen last van! |
Citaat:
bv: welke taal spreek ik er tegen? naar welke school stuur ik ze? welke levensovertuigingen geef ik ze mee? waarom zijn jouw ideeën beter dan die van een ander? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat lijkt mij niet bijster objectief. Bovendien kies ik er wel zelf voor wat ik met mijn kinderen doe? Ik verwek ze, ik kies ervoor wat ik doe, dankuwel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be