Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Banpunten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=146623)

Raf 10 februari 2011 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door celebes (Bericht 5290870)
Wel, de moderatie ziet het dreigen bekend te maken van privégegevens als een fysieke bedreiging.

How convenient. :-D

Zoals ik al zei: wie de hond een opsodemieter wil verkopen, vindt overal wel een stok...

Raf 10 februari 2011 16:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door celebes (Bericht 5290868)
Dat gebeurt enkel bij overtredingen en reacties daarop en bij geruzie. En de berichten van dubbelnicks van hardleerse bannelingen worden ook verwijderd.

Behalve die van hardleerse bannelingen die oogluikend worden getolereerd, zoals ene Carlgustaaf, die ondertussen aan zijn 36ste dubbelnick is...

artisjok 10 februari 2011 16:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5290899)
Behalve die van hardleerse bannelingen die oogluikend worden getolereerd, zoals ene Carlgustaaf, die ondertussen aan zijn 36ste dubbelnick is...

Ik begrijp het ook niet.
De ene keer wordt de tekst in de post weggeknipt; een andere keer verdwijnt de volledige post. Waardoor de linken naar de posts, die erna stonden, niet meer werken.

Wisord 10 februari 2011 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5290750)
"Fysieke bedreiging", ja. Ik zou het forumreglement nog maar eens nalezen, als ik jou was...

Bon, wie een hond wil slaan, vindt licht een stok, nietwaar? Ik neem aan dat Flanelcondoom al te lang een doorn in het oog was.

2

eigenlijk wel erg heel I&I staat vol fysieke bedreigingen. Allemaal bannen dan en een slotje op I&I ?

Steve_M 10 februari 2011 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door celebes (Bericht 5290868)
Dat gebeurt enkel bij overtredingen en reacties daarop en bij geruzie. En de berichten van dubbelnicks van hardleerse bannelingen worden ook verwijderd.

In deze draad was helemaal geen sprake van geruzie, overtredingen of dubbelnicks:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=150570

Tientallen posts werden daar zonder meer verwijderd.

celebes 10 februari 2011 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5290896)
How convenient. :-D

Zoals ik al zei: wie de hond een opsodemieter wil verkopen, vindt overal wel een stok...

Helemaal niet. We hadden echt geen stok nodig, hij gaf ze zelf aan. Naast zijn herhaaldelijke bedreiging van gisteren, heb ik ook nog een aantal persoonlijke aanvallen van hem verwijderd, die hem al evenzeer een permanente ban hadden kunnen opleveren.. Terwijl hij daar de dag voordien nog een duidelijke waarschuwing voor kreeg. Maar die bedreiging woog voor ons wel het zwaarste. Indien hij had gedreigd om uw privégegevens bekend te maken nadat hij het al eerder deed, dan had u daar ongetwijfeld ook tegen geprotesteerd. En terecht.

celebes 10 februari 2011 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5290899)

Wij bannen niet op basis van vermoedens. En zo ontspringen sommigen helaas de dans. Maar meestal niet voor lang, omdat ze snel in hun oude gewoontes hervallen.

celebes 10 februari 2011 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 5290917)
De ene keer wordt de tekst in de post weggeknipt; een andere keer verdwijnt de volledige post. Waardoor de linken naar de posts, die erna stonden, niet meer werken.

Dat heeft vooral te maken met de hoeveelheid beschikbare en nodige tijd om in te grijpen.

celebes 10 februari 2011 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wisord (Bericht 5290921)
eigenlijk wel erg heel I&I staat vol fysieke bedreigingen. Allemaal bannen dan en een slotje op I&I ?

Het gaat hier om bedreigingen tegenover medeforummers. Wat niet wegneemt dat oproepen tot geweld ook niet zijn toegestaan en daar wordt ook tegen opgetreden.

Eigenzinnig 10 februari 2011 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5290993)
In deze draad was helemaal geen sprake van geruzie, overtredingen of dubbelnicks:

Mijn volkomen deftige 'recht op antwoord' draad over mijn onterechte ban werd ook ijlings gewist..uit pure schaamte over de partijdigheid van één mod vermoedelijk..:lol:

celebes 10 februari 2011 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5290993)

Het subforum "Suggesties en mededelingen" is niet bedoeld om te discussiëren, maar wel om vragen te stellen of suggesties te doen aan de moderatie.

Eigenzinnig 10 februari 2011 17:01

Wat mij al opgevallen is gedurende mijn ban is dat 2/3 van de mods blijkbaar in winterslaap zijn...geen activiteit meer gedurende minstens 6 maanden..

Steve_M 10 februari 2011 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door celebes (Bericht 5291062)
Het subforum "Suggesties en mededelingen" is niet bedoeld om te discussiëren, maar wel om vragen te stellen of suggesties te doen aan de moderatie.

Dan heb je nog heel wat knipwerk, want ik zie hier alleen al op de eerste pagina van S&M verschillende draden met honderden reacties. Je zou zelfs kunnen spreken van heuse discussies. Veel succes!

celebes 10 februari 2011 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 5291055)
Mijn volkomen deftige 'recht op antwoord' draad over mijn onterechte ban werd ook ijlings gewist..uit pure schaamte over de partijdigheid van één mod vermoedelijk..:lol:

Nee, die werd gewist omdat u reeds een antwoord had gekregen op uw vraag en omdat u gebruik maakte van een dubbelnick om een ban te omzeilen.

celebes 10 februari 2011 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M (Bericht 5291076)
Dan heb je nog heel wat knipwerk, want ik zie hier alleen al op de eerste pagina van S&M verschillende draden met honderden reacties. Je zou zelfs kunnen spreken van heuse discussies. Veel succes!

Daar heeft u gelijk in, maar dat zijn doorgaans draden waarvoor nog geen moderator de tijd heeft genomen en/of de zin heeft gehad om zich daarover te buigen ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be