![]() |
Citaat:
Enig idee? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uit de wiki: According to EU Terrorism Report there were almost 500 acts of terrorism across the European Union in 2006, but only one, the foiled suitcase bomb plot in Germany, was related to Islamist terror.[101] In 2009, a Europol report also showed that more than 99% of terrorist attacks in Europe over the last three years were, in fact, carried out by non-Muslims.[102][103][104] In terms of arrests, out of a total of 1,009 arrested terror suspects in 2008, 187 of them were arrested in relation to Islamist terrorism. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was weer nodig om mensen eraan doen denken dat hun belastinggeld in Afghanistan goed besteed is.
|
Citaat:
Het veronrust me sterk dat dit land de speeltuin/slagveld geworden is van buitenlands criminelen..Amsterdamse drugsbaronnen,Georgische-Russische afrekeneningen,Turkse-Koerdische conflicten,moslimextremisten..buiten met die rotzooi, hier is al genoeg gevochten door vreemde troepen.. |
Citaat:
|
Er is dan ook niet veel gevaarlijk moslimextremisme in ons land.
Geloof mij, ik kan met €100 euro toch wel een redelijke bom maken. Met €1000 euro blaas ik een fatsoenlijk groot gebouw op. En met €50 euro kaap ik een vliegtuig, door een plastic pistoolmodel te bouwen en uiteen te halen aan onderdelen die niet doen denken aan een pistoolvorm. De scanner zal dan ook niets doen blijken van dat er een pistoolmodel in mijn handbagage zit. Eens in't vliegtuig klik ik de delen terug aan elkaar. En ik heb zelfs nooit overwogen om zoiets te doen. Iemand die het echt wil zou het al langer geleden gedaan hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
Sttttt ... je bent terrorisme aan het goedspreken . Je moet veralgemenen het zijn allemaal terroristen he .;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die ijskastdumpende terroristen . :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:roll: |
Citaat:
Een aanslag is een uitgevoerde dreiging.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be