Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Blok aan de macht! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=1475)

thePiano 11 januari 2003 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlaanderen72
En hoe het er in frankrijk aan toe gaat ,al zijn het bevriende medestanders van het blok daar in die zuid franse steden, dat heeft niets te maken met vlaanderen.:

Inderdaad, het Vlaams Blok en het Front National zijn geen medestanders van elkaar, en Filip Dewinter en Jean-Marie LePen kennen elkaar niet eens, ergo: ze hebben mekaar zelfs nog nooit ontmoet!

vlaanderen72 11 januari 2003 15:37

Ik weet niet superstaaf, bij ons in de partij alvast niet,maar bij wie word die heimwee dan naar het derde rijk en de nieuwe orde het grootst?
Bij jou en consoorten zeker, want waar het hart van vol is loopt de mond van over nietwaar.
En ik ben geen zonneklopper, dus met veel zon doe je me geen plezier toch lief aangeboden hoor superstaaf. :wink:
Seg piano ik heb bijlange na niet ontkend dat ze elkaar kennen hoor waar vind je dat?!
Ik heb meneer le pen ook persoonlijk ontmoet .
Ik moet zeggen toffe kerel.
Mooie foto trouwens,die is op ons secretariaat genomen.

Supe®Staaf 11 januari 2003 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

En hoe het er in frankrijk aan toe gaat ,al zijn het bevriende medestanders van het blok daar in die zuid franse steden, dat heeft niets te maken met vlaanderen.:

Inderdaad, het Vlaams Blok en het Front National zijn geen medestanders van elkaar, en Filip Dewinter en Jean-Marie LePen kennen elkaar niet eens, ergo: ze hebben mekaar zelfs nog nooit ontmoet!

Dat is een truuk van CloonAid!!!!
:lol: :lol: :lol:

vlaanderen72 11 januari 2003 15:39

Ach zolang ze superstaaf en piano maar niet clonen is alles best.

Supe®Staaf 11 januari 2003 15:56

Citaat:

Ik weet niet superstaaf, bij ons in de partij alvast niet,

Supe®Staaf 11 januari 2003 15:58

Citaat:

Ach zolang ze superstaaf en piano maar niet clonen is alles best.

Inderdaad.
Je merkt de gevolgen van het klonen van een schaap.
Jouw échte naam was toch Dolly, niet?
:P :twisted: 8)

vlaanderen72 11 januari 2003 16:05

En jij bent een afstammeling van degene die de gekke koeienziekte had niet. :lol:

thePiano 11 januari 2003 16:08

Citaat:

En jij bent een afstammeling van degene die de gekke koeienziekte had niet. :lol:

Wie zei er weer: "Probeer nooit met een idiote te discuteren, want voor je het weet haalt zij je neer tot op haar niveau, en veegt daar grondig de vloer met je aan"

Prinses Zagemeel72 is the Best :D

Supe®Staaf 11 januari 2003 16:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:

Wie zei er weer: "Probeer nooit met een idiote te discuteren, want voor je het weet haalt zij je neer tot op haar niveau, en veegt daar grondig de vloer met je aan"

Prinses Zagemeel72 is the Best :D

Superstaaf® gaat languit tegen de planken.

vlaanderen72 11 januari 2003 16:16

Dat was zeker iemand die het over jou had keizer zager. 8)

vlaanderen72 11 januari 2003 16:18

Ach languit tegen de planken of tussen de planken wat is het verschil. :wink:

S. 11 januari 2003 16:20

Misschien moeten we Blokkers persoonlijk gaan aanspreken. Eén blokker die mee wil discussiëren over maatregelen, beleid, visie, niet ergens tegen zijn maar ook gewoon iets voorstellen! Ik zou bijna gaan zeggen: proficiat Vl72, ware het niet dat haar postings mij soms koppijn bezorgen.

vlaanderen72 11 januari 2003 16:23

Ah dan raad ik je aspro bruis 500aan.
Dat gebruik ik ook na het lezen van linkse prutpostings.

thePiano 11 januari 2003 16:27

Citaat:

Ah dan raad ik je aspro bruis 500aan.
Dat gebruik ik ook na het lezen van linkse prutpostings.

Prinses Zagemeel72 is erg sterk geworden in haar argumentatie, we hebben d'r allemaal chronische hoofdpijn aan over gehouden. Dat virtuele gedoe blijft niet zonder gevolgen :?

Karel Dillen alias The Mummy: "Als je niet de geesten kan winnen, sla dan maar op de hoofden."

Supe®Staaf 11 januari 2003 16:33

Citaat:

Ik zou bijna gaan zeggen: proficiat Vl72
Jeps.
Meedoen is belangrijker dan winnen.
Blijven posten VL72
't Gaat hoe langer hoe beter.
8)
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S.
Misschien moeten we Blokkers persoonlijk gaan aanspreken. Eén blokker die mee wil discussiëren over maatregelen, beleid, visie, niet ergens tegen zijn maar ook gewoon iets voorstellen!

Diogenes was op klaarlichte dag, mét een lamp op zoek naar een mens.
Ik vrees dat hij meer kans had dan jij met je queeste om het 70-puntenplan voor afbraak hier gepost te krijgen. :wink:

vlaanderen72 11 januari 2003 17:06

Aan piano en superstaaf:dit is wat ik doe met jullie: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... :wink: .
Ik vind jullie zo aardig en schattig niet te doen.

thePiano 11 januari 2003 17:10

Citaat:

Aan piano en superstaaf:dit is wat ik doe met jullie: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ... :wink: .
Ik vind jullie zo aardig en schattig niet te doen.

Lap! Dit is nog erger dan ik dacht! Een Blokster die verliefd op ons wordt.... Oh My GooOOOoD!

vlaanderen72 11 januari 2003 17:29

Geen paniek piano daar is geen reden toe ,verliefd op jou brrrrrrrrrrr ik mag er niet aan denken.
Het zou hetzelfde zijn dan een ratelslang knuffelen.

S. 11 januari 2003 17:45

Citaat:

Geen paniek piano daar is geen reden toe ,verliefd op jou brrrrrrrrrrr ik mag er niet aan denken.
Het zou hetzelfde zijn dan een ratelslang knuffelen.

Jullie zouden nooit kunnen trouwen. the Piano is naar het schijnt geen echte Vlaming. Het Blok zal niet kunnen lachen met zo'n gemengd huwelijk!

vlaanderen72 11 januari 2003 18:16

Dat vebaast me niets dat piano geen echte vlaming is. :lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be