![]() |
Citaat:
Het is de electromagnetische straling van de hoogspanningskabels. En ja, de straling van GSM's, en de straling van alle WiFi en bluetooth netwerken. Ik kan zijn standpunt wel begrijpen, en ben ook voorstander van decentrale electriciteitsproductie, liefst op herwinbare basis. Ik alvast ben er naar toe aan't werken. |
Citaat:
|
Citaat:
er zou zo'n automatische biogasinstallatie moeten bestaan van 2000liter ongeveer - met een ingang voor uw stoelgang/wc, dus niet het water maar de stoelgang moeten we hebben, dus in de grond graven en verbinden met uw WC leiding - een ingang voor uw tuin en groente afvaln dus een trechterje boven de grond en je zet daar een worm van archimedes die dat in de tank pompt - de overflow duw je naar de riool - dan het biogas verzamel je vanboven en die moet je nog ontzwavelen en dan een klein pompje om het in een compressievatje te duwen, met terugslagklepjes zodat je autoamtisch switcht tussen aardgas enbiogas. dan nog uw WKK installatie en uw huis verwarmt met biogas, en electriciteit gratis... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze die windmolens later maar niet verkopen aan Frankrijk . pas op hé onze politici zouden dat durven hé , t'zou niet den eerste keer zijn
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En wat men van mij mag doen met al de gsm-masten en alle andere radiogolfstralers? Wel, het zou een pijnlijke zaak worden voor de aandeelhouders van de bedrijven die ze plaatsen en gebruiken. Ik leef al meer dan 50 jaar zonder gsm en heb daar NOOIT problemen door gehad. De jeugd kan niet zonder en heeft zelfs het probleem nooit ergens rustig te kunnen ontspannen zonder door derde lastig te worden gevallen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
yep...enkel bedrijven die een vorm van energiecertificaten,of gedwongen afname en vastgelegde prijsvorming (wat feitelijk door de overheid georganiseerd en desnoods betaald wordt) kunnen krijgen... |
Citaat:
http://galaxys.samsungmobile.com/ kan onder elke boom op politics zitten |
Citaat:
Toch even nadenken over P = V * I. Hoe lager het voltage, hoe hoger de stroom nodig om hetzelfde vermogen te transporteren, en hoe meer straling je gaat veroorzaken! Hoogspanningslijnen werken op 380KV AC en tegenwoordig zelfs 600 KV gelijkspanning. Een gedecentraliseerde productie op lage spanning zou het probleem wel eens kunnen verergeren! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:58. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be