![]() |
Citaat:
De rest is onzin. |
Citaat:
Premier Cru's , +12 jaar oude drank , ... Bicky's HEBBEN geen smaak buiten toegevoegd zout |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Welke positieve effecten? Wie poogt de werkzame component te isoleren? Citaat:
En als je die "én" in bovenstaande zin vervangt door "of" denk ik dat je zo ongeveer alle Vlamingen hebt ingesloten. Een beetje redelijk blijven he. Vele van die zaken hebben een verwaarloosbaar effect op de gezondheid voor zover men er niet mee overdrijft. |
Citaat:
Ben ook gestopt. Als ik niet gedronken heb lukt het me zonder moeite, maar van die paar sigaretten per week moet ik ook nog af: Citaat:
|
Citaat:
Wat kan ik zeggen tegen u, niet drinken? |
Ik drink elke dag.
Ik rook niet elke dag. Misschien voorlopig gewoon niet drinken tot ik dronken ben, want ik heb het alleen dan voor. Soit, toch nog vijf weken dat ik niet zat mag zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
Noem hun solidariteit gerust een gezondheids-transfert, open en duidelijk, transparant als Spa Reine. |
Citaat:
Wil a.u.b. een eigen draad opstarten over cola-drinkers; wil a.u.b. als je dat wenst, initiatieven nemen om onze politiekers ertoe te bewegen wetsvoorstellen in te dienen in de door jou gewenste richting; wil a.u.b. proberen een draagvlak hiervoor te creëren bij de bevolking (zoals dit draagvlak blijkbaar wel bestaat bij anti-rook-initiatieven). |
Citaat:
Wil a.u.b. een eigen draad opstarten over frieten, deo's ezn. ; wil a.u.b. als je dat wenst, initiatieven nemen om onze politiekers ertoe te bewegen wetsvoorstellen in te dienen in de door jou gewenste richting; wil a.u.b. proberen een draagvlak hiervoor te creëren bij de bevolking (zoals dit draagvlak blijkbaar wel bestaat bij anti-rook-initiatieven). |
Citaat:
Wil a.u.b. een eigen draad opstarten over extreme sporters of harde werkers; wil a.u.b. als je dat wenst, initiatieven nemen om onze politiekers ertoe te bewegen wetsvoorstellen in te dienen in de door jou gewenste richting; wil a.u.b. proberen een draagvlak hiervoor te creëren bij de bevolking (zoals dit draagvlak blijkbaar wel bestaat bij anti-rook-initiatieven). post scrotum: bij iet of wat extreme sporten is een bijkomende verzekering verplicht. |
Citaat:
Ik probeer maar te helpen om van het roken af te raken. Ik besef ten volle dat dit absoluut heeel moeilijk is, en ik waardeer enorm al wie ook maar zelfs een poging doet; laat staan hoe ik waardeer als het iemand lukt om volledig te stoppen. |
Citaat:
|
Citaat:
ziekteverzekering mss? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be