Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   di rupo klaar om de liberalen toe te laten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=148940)

Hollander 7 januari 2011 10:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212275)
Of 8... ik denk niet dat de Vlaamse liberalen zich voor dit carrousel gaan willen laten spannen; enfin dat hoop ik toch niet.
Maar om te antwoorden: uiteraard niet. Ik dacht dat het sarcasme in mijn post erg duidelijk was... om dat te benadrukken had ik er ook een ":roll:". Bij gezet. Blijkbaar is dat wat te moeilijk om te snappen voor Kees.

PS zal ecolo niet lossen voor de MR. en groen! en Ecolo zitten sinds het begin aan elkaar vast. Ook de reden dat ze nu meedoen. Overigens zou het nogal gek zijn juist hen te laten gaan die steeds "ja" zeggen.

De enige mogelijke weg is wel dat Van Besien zegt "foert" eenmaal ook de MR aan boord wordt gehaald; wat ik wel zou verstaan (in bijna elk domein zijn deze tegenhangers).

Het ging niet om wat jij zei, Belg, maar om wat Elio van plan lijkt te zijn.
De Liberalen er bij halen zonder N-VA te lossen gaat niet werken. En andere scenario's zijn ook niet realistisch. Maar jij zegt dat de N-VA moet blijven.
Prima, maar dan wordt het lastig. Ook dát zijn we met elkaar eens.
En mijn naam is geen kees, maar Hollander. En ik denk erover om dat voor jou te 'mijnheer Hollander' te laten zijn.

largo_w 7 januari 2011 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5212303)
Het ging niet om wat jij zei, Belg, maar om wat Elio van plan lijkt te zijn.
De Liberalen er bij halen zonder N-VA te lossen gaat niet werken. En andere scenario's zijn ook niet realistisch. Maar jij zegt dat de N-VA moet blijven.
Prima, maar dan wordt het lastig. Ook dát zijn we met elkaar eens.
En mijn naam is geen kees, maar Hollander. En ik denk erover om dat voor jou te 'mijnheer Hollander' te laten zijn.

Jullie zijn allemaal Kees voor ons...:lol: ;-)

als je vraag aan elio bestemd was moest je dat ook zeggen i.p.v. te doen alsof je aan mij een vraag stelde hé...

De N-VA moet sowieso blijven; wat er ook gebeurd! Wat we wel nog zouden kunnen doen is de CD&V eruit zwieren die hebben geen vrienden meer in het Zuiden.

Hollander 7 januari 2011 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212319)
Jullie zijn allemaal Kees voor ons...:lol: ;-)

grappig.

largo_w 7 januari 2011 10:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hollander (Bericht 5212348)
grappig.

Nee serieus als wij jullie hier zien rondrijden dan zeggen wij altijd "kijk nog een Kees die hier voor niks komt rondrijden". Echt waar!

den ambetantsten 7 januari 2011 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212361)
Nee serieus als wij jullie hier zien rondrijden dan zeggen wij altijd "kijk nog een Kees die hier voor niks komt rondrijden". Echt waar!

En doen jullie dat in clubverband of gewoon familiaal?

largo_w 7 januari 2011 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5212368)
En doen jullie dat in clubverband of gewoon familiaal?

In de wagen met een volledige Club lijkt me nogal veel...
Ben jij zo een Vlaming die "Nederlanders" zegt misschien? Want let op ze bestaan hoor... :lol:

den ambetantsten 7 januari 2011 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212370)
In de wagen met een volledige Club lijkt me nogal veel...
Ben jij zo een Vlaming die "Nederlanders" zegt misschien? Want let op ze bestaan hoor... :lol:

Ik durf op een onbewaakt moment ook wel eens "Ollanders" zeggen. Ben ik nu nen goeien????

largo_w 7 januari 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den ambetantsten (Bericht 5212381)
Ik durf op een onbewaakt moment ook wel eens "Ollanders" zeggen. Ben ik nu nen goeien????

:lol:

Ge zijt toch zeker gene "slechten"...
Oooh wat zijn die *** stil... oooh wat zijn die *** stil. Vul aan :lol:

Seg mannekes ontspant een beetje he; ga eens een luchtje scheppen of zo. Als we al niet meer met de keeskoppen mogen lachen :roll:...

den ambetantsten 7 januari 2011 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212399)
:lol:

Ge zijt toch zeker gene "slechten"...
Oooh wat zijn die *** stil... oooh wat zijn die *** stil. Vul aan :lol:

Seg mannekes ontspant een beetje he; ga eens een luchtje scheppen of zo. Als we al niet meer met de keeskoppen mogen lachen :roll:...

Waar haal je 't idee dat ik hiermee niet zou kunnen lachen? Maar ne mens moet soms zijn nick gestand doen, newoar!?

EddyBal 7 januari 2011 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior (Bericht 5211309)
Een noodregering met CD&V-SP.A-VLD-Groen! langs Vlaamse kant en PS-CDH-Ecolo-MR langs Franstalige kant is geen noodregering, maar heeft een parlementaire meerderheid voor een constituante...

Zie jij de CD&V plots zelfmoord plegen, nadat ze nog nooit zo sterk hun Vlaamse standpunten hebben verdedigd? CD&V doet NIET mee aan die spelletjes, dat hebben ze in den treure geprobeerd te verkrijgen in het zuiden, maar CD&V zegt NEE.

Hoog tijd carolientje op het matje te roepen, en haar de keuze te geven: ofwel metjes in de Vlaamse rij lopen, ofwel buitengekegend in de Vlaamse regering.

frank1234 7 januari 2011 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door largo_w (Bericht 5212319)
De N-VA moet sowieso blijven; wat er ook gebeurd! Wat we wel nog zouden kunnen doen is de CD&V eruit zwieren die hebben geen vrienden meer in het Zuiden.

we kunnen ook LDD en VB erbij halen he

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be