![]() |
Citaat:
overtreedt* wordt* |
Citaat:
Maar dan met een behoorlijk bestuur en zonder wafelijzerpolitiek. Het kan inderdaad zeer eenvoudig zijn, kijk maar naar de wereldsteden waar men gebieden met vaak zelfs meer dan het dubbele aan inwoners en verscheidenheid aan talen en culturen bestuur met slechts een gemeenteraad, terwijl men als Belg enkel al meer dan 7 verschillende bestuursorganen boven zich heeft staan, waarvan 4 enkel bestaan uit Belgische politici die vaak dan nog in verschillende van deze bestuursorganen zetelen. De Belgische politiek doet mij vaak denken aan het toneelstuk, de knecht van twee meesters. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook geen Belgicist en geen nationalist. Ik begrijp enkel niet waarom wij belgen per 250 inwoners een betaalde politicus moeten hebben, terwijl ze het in andere gebieden doen met 1 betaalde politicus per 250.000 inwoners? |
Citaat:
|
Citaat:
Iets om een stripverhaal over te maken. Genre "het Gele teken" ? |
Citaat:
De ene keer heet het dat elk gebied autonoom moet kunnen beslissen, want dat zou het beste zijn voor elk gebied. Als je dan vraagt waarom dat die gebieden dan niet de gewesten mogen zijn, dan blijkt het niet op te gaan voor Brussel. Ik vind trouwens dat het erg pejoratief klinkt: geen versterking van Brussel wensen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is Kris Peeters ?
Was die in een vorig leven geen politieker, en daarvoor werkte die bij Unizo ? |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen is het voor mij een persoonlijke aanval, daar ik een dislexie patient ben. |
Citaat:
Vind de link niet direct terug |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be