Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick
(Bericht 5221636)
Mijzelf kennende weet ik dat ik voor dergelijke figuren veel geduld heb, maar pakken doe ik ze. En meestal is dat op een subtiele manier waar ik enorm veel plezier aan heb. Jaren geleden zo de gelegenheid gehad, ... ne pestkop van uit mijne jongen tijd, die ik `s nachts tegenkwam, hij was zat, en zijn maten hadden hem juist afgezet, geen getuigen, ... verdomme mijn handen jeukten, ik stond vlak bij hem, ... en dacht van herkende mij nu niet assehole, ... Hij is toen aan wat ontsnapt, ik vond hem maar een zielig hoopje miserie,... zo een die half bewusteloos staat van den dope of den drank, is een makkelijk slachtoffer. En heb hem daar eens heel gemeen aangekeken als de hoop stront die hij was. Ik denk dat hij het op dat moment wel snapte,... genoegdoening, ... t hoeft niet altijd fysisch geweld in te houden, ... maar in het geval van een die zijn poten niet van u af kan houden, ...
De lijst van clowns die geprobeerd hebben mij ne kloot af te draaien, en zelf serieus in de shit geholpen zijn ... als ik er eens aan terugdenk,... :twisted:
|