![]() |
Citaat:
|
Verhofstadt zit dan ook bij een zekere partij waarin vele oud-VUers een (blauw) huis vonden.
|
Citaat:
Feit is: niet enkel de uitgesproken Vlaamsgezinden verwezen het rapport naar de prullenmand, ook andere zagen dat de in het rapport vervatte suggesties onrealistisch waren en strijdend met onze wetgeving. |
Verhofstadt zelf is volgens mijn bescheiden mening niet Vlaamschgezind, maar zijn partij wel, dus....
|
Citaat:
Verhofstadt is machtsgeil en dan kan je maar beter goede maatjes blijven met Waalse kopstukken zoals Di-Rupo en Michel. Hij trekt zich alleen om die reden niets aan van wat de meerderheid van zijn eigen partij wil. We zullen zien hoelang hij dat kan volhouden en welke prijs hij daarvoor eens gaat moeten betalen. We hebben al 173 jaar geduld geoefend, Patriot. Op 20 jaar meer (of minder) komt het nu ook niet meer aan... |
Citaat:
Neenee, ze zijn nog heel Belgisch! Hebben ze trouwens bewezen! |
Patrick 'Vlaanderen Eerst!' Dewael is wel flamingant, ja!
|
Citaat:
|
Ik vind de uitslag niet zo bemoedigend voor de belgicisten van de BUB. Meestal organiseert men slechts een referendum indien men zeker is dat men het gaat winnen, tenzij men stupied is ;-)
|
Citaat:
Dewael geeft echter geen zak om Vlaanderen. Het feit dat u Dewael van flamingantisme beschuldigt, bewijst wel uw extremisme en gebrek aan realiteitsbesef. |
Dewael heeft wel een Vlaams handvest geschreven, nu gewoon in dat boek overal Vlaanderen door Belgie vervangen en het is perfect. Probeert u maar.
|
Citaat:
Doen hoor anders raap je nog eens eens speekselvergiftiging op! :P |
Citaat:
Enkel iets waar VLD-CD&V-SP.A nog gauw wat extra stemmen van de ge-implodeerde VU van kunnen halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-P 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Laat Elio het maar een keer proberen.
Ik bedoel uiteraard het federaal premierschap. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be