![]() |
Citaat:
Dat heb ik ook gekozen. Eigenlijk zou ik wel mee tegen extremistische moslims vechten maar vermits het leger me niet moest door wat lidmaatschappen van lang daarvoor zou ik nu nog liever met die moslims als ertegen vechten. Maar toch nog eerderer deserteren naar elders. |
Citaat:
|
Citaat:
Misschien is er iets van aan dan. ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hangt ervan af wat voor islam, dat wel.
Als het moderne logocentrische wahhabitische varianten zijn, ontvlucht ik het land gewoon. Ik heb geen zin om te vechten voor de oprit en de das van de kleinburger. Als het een algemeen front voor vernieuwing wordt, geleid door islamitische intellectuelen tegen de verzuring, Amerikanisatie, corruptie en diefstaleconomie, ga ik met de moslims mee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Waarvoor dank, Flanelcondoom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Daarom stemde ik ook het eerste. Ik geloof niet in zulke stroming. Post-Islamitisch op z'n hoogst. Als het zich voordoet zou het vast hoog gedragen worden door de grootste Islambasher vandaag. Het lamlendig opdreunen van regeltjes en klakkeloos herhalen, dat is wat de meeste Moslims produceren. Geestelijke lomeriken die geen haar beter zijn dan de ergste materialist die leeft met het motto 'meer moet da nie zijn'.
Maar goed. Uiteraard gaat er dan ook geen conflict komen zoals opgegeven in de peiling. Lamanielachen. |
Ik kan met niet identificeren met moslims, ze komen me vaak nogal hysterisch en chaotisch over. Ik geef ze geen kans op een overwinning en daarnaast heb ik het gwn niet op arabieren/noordafrikanen.
|
Ik ben stemweigeraar :twisted:
Als die oorlogsdreiging echt mocht komen zouden er eindelijk eens degelijke ingrijpende veranderingen plaatsgrijpen in ons politiek landschap, en een echte mentaliteitswijziging ;-) in versneld tempo. Van daaruit kan dan aan een degelijke oplossing gewerkt worden van wederzijds respect en ontzag, zodat er helemaal niet gevochten hoeft te worden. Spijtig, maar al dat islamafoob gedoe toont enkel maar onze eigen zwakheden aan. Laat ons daar maar eens eerst aan werken. Dan lossen de problemen zich vanzelf op. Crisissen zijn uitdagingen :| . |
Vechten is voor primitievelingen.
|
Zoals gewoonlijk, zet ik me aan een tafeltje in een café en elke oelewapper die meent me mijn pint te moeten afpakken, krijgt de kogel. Moslim of niet. 8-)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be