![]() |
Citaat:
Deze zaak gaat over mannen die al jaren samen met hun vrouwen zwemmen en dat opeens niet meer mogen. Hun vrouwen mogen nog wel zwemmen. En nou bepaalt een Turks vrouwenclubje dat die mannen ook niet op hun vaste zwemdag op de openbare tribune mogen zijn. Terwijl hun vrouwen zwemmen. Daar gaat deze zaak om. |
Citaat:
|
Citaat:
ALLE Mannen zonder familiale band op plaatsen met schaars geklede kinderen of vrouwen mogen gekatalogeerd worden als vetzakken of viespeuken... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is geen integratie beleid. Dit soort dingen moeten in de toekomst verdwijnen. Moslims horen zich te integreren.
|
Het is nogal evident dat die mannen daar gewoon moeten toegelaten worden zonder discussie. Dat bepaalde vrouwen dat niet willen dat is hun probleem. Ik zie niet in hoe je dit anders kunt oplossen waardoor alle partijen tevreden zijn. Zo'n burka zwempakje kopen voor hun dochter is misschien een idee. Alle respect voor de gebruiken van allochtonen, we proberen daar ook aan te accommoderen waar dit kan maar in dit specifieke geval bijvoorbeeld hebben ze geen poot om op te staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ja burkapakjes enkel voor de moslimmeisjes natuurlijk, waarschijnlijk is dit inderdaad praktisch niet te doen, ik dacht maar wat. |
Citaat:
Lijkt me niet. Als ze van hun geloof zo'n burkazwempakje aan moeten, dan doen ze dat maar. Veel medailles zullen ze er niet mee halen. Want al die stof remt af in het water. Maar laat Vlaamse meisjes wel gewoon hun normale zwempakjes aan hebben. Vlamingen hoeven zich nergens aan aan te passen in Vlaanderen. Ook niet aan burkazwempakjes. |
Citaat:
|
Citaat:
En ik denk dat de oplossing heel eenvoudig is. 's Lands wijs 's lands eer. Aanpassen dus. En als ze dat niet kunnen of willen zouden ze beter vertrekken naar waar de samenleving al volgens hun wensen is ingericht. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be