Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Profiel verwijderen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=151911)

Anna List 18 maart 2011 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5368227)
Ben je van plan Politics.be aan te klagen wegens schending van het auteursrecht? :lol:

Raf, wat voor een vraag is dat nu ?! als ik daar ja op antwoord, dan riskeer ik een permban !

neen dus ! :-o

Raf 18 maart 2011 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5368231)
Raf, wat voor een vraag is dat nu ?! als ik daar ja op antwoord, dan riskeer ik een permban !

neen dus ! :-o

Eigenlijk zeg je dus impliciet (kijk, daar heb je dat rare woordje weer) dat je dat wèl van plan bent... :twisted:

Anna List 21 maart 2011 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5368249)
Eigenlijk zeg je dus impliciet (kijk, daar heb je dat rare woordje weer) dat je dat wèl van plan bent... :twisted:

ik zei je al meer dat jij dat woord soms ongepast gebruikt hé :-P

je lijkt het niet helemaal te begrijpen, of op zijn minst een niet geheel correcte interpretatie te geven ...

Raf 21 maart 2011 11:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5372343)
ik zei je al meer dat jij dat woord soms ongepast gebruikt hé :-P

je lijkt het niet helemaal te begrijpen, of op zijn minst een niet geheel correcte interpretatie te geven ...

Ik gebruik het in de betekenis die Van Dale er aan geeft:

im·pli·ciet bn, bw (stilzwijgend) eronder begrepen (tegenst expliciet)

De enige juiste dus.

Anna List 21 maart 2011 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5372516)
Ik gebruik het in de betekenis die Van Dale er aan geeft:

im·pli·ciet bn, bw (stilzwijgend) eronder begrepen (tegenst expliciet)

De enige juiste dus.

http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=62

het feit dat ik geen rechtzaak inspan (dat ik dat zelfs niet van plan was)bewijst dat jij soms veel te vroeg de indruk hebt dat er iets 'impliciet' bedoeld wordt.

Raf 21 maart 2011 13:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5372682)
http://forum.politics.be/showpost.ph...9&postcount=62

het feit dat ik geen rechtzaak inspan (dat ik dat zelfs niet van plan was)bewijst dat jij soms veel te vroeg de indruk hebt dat er iets 'impliciet' bedoeld wordt.

Ik leid uit dat bericht af dat je alleen maar "neen" antwoordt, omdat het omgekeerde je een permban zou kunnen opleveren. Dat impliceert dus dat je eigenlijk "ja" zou willen antwoorden. Toch niet zo ingewikkeld?

Anna List 21 maart 2011 13:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5372752)
Ik leid uit dat bericht af dat je alleen maar "neen" antwoordt, omdat het omgekeerde je een permban zou kunnen opleveren. Dat impliceert dus dat je eigenlijk "ja" zou willen antwoorden. Toch niet zo ingewikkeld?

je leidt voortvarend af

de zin :
Citaat:

als ik daar ja op antwoord, dan riskeer ik een permban !
an sich, is een vaststelling en onthult geenszins mijn intentie.

we komen tot de essentie :-)

Raf 21 maart 2011 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5372757)
je leidt voortvarend af

de zin : an sich, is een vaststelling en onthult geenszins mijn intentie.

we komen tot de essentie :-)

Maar het vervolg op die zin: "Neen dus" onthult wel degelijk je intentie. Het wijst erop dat je alleen maar "neen" antwoordt om een permban te vermijden.

Zo klaar als een klontje. :-D

Anna List 21 maart 2011 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5372761)
Maar het vervolg op die zin: "Neen dus" onthult wel degelijk je intentie. Het wijst erop dat je alleen maar "neen" antwoordt om een permban te vermijden.

Zo klaar als een klontje. :-D

nee toch niet, het verklaart alleen dat jij

1 snel misleid bent
2 snel leest wat je wil lezen
3 nooit beroepsmatig met jezuieten, nederlanders of congolezen zaken gedaan hebt

interessant ook hoe jij in deze draad zo lang lijkt vol te houden beter te weten wat ik denk en bedoel dan ikzelf :-o sommigen zouden zo'n houding een tikkeltje aanmatigend durven noemen :-)

Raf 21 maart 2011 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5372775)
nee toch niet, het verklaart alleen dat jij

1 snel misleid bent
2 snel leest wat je wil lezen
3 nooit beroepsmatig met jezuieten, nederlanders of congolezen zaken gedaan hebt

interessant ook hoe jij in deze draad zo lang lijkt vol te houden beter te weten wat ik denk en bedoel dan ikzelf :-o sommigen zouden zo'n houding een tikkeltje aanmatigend durven noemen :-)

Nee, ik ben niet snel misleid en ik lees niet snel wat ik wil lezen en wat jezuïeten, Nederlanders en Congolezen hierbij komen zoeken, is me helemaal een raadsel. Wat ik wel begrijp, is dat je nu een beetje met je uitspraak verveeld zit en dat je er uit alle macht een andere draai aan wilt geven, maar er staat niettemin klaar en duidelijk wat er staat: "als ik "ja" antwoord op die vraag, riskeer ik een permban, dus antwoord ik "neen"". Er staat niet: "ik heb die handelswijze nooit overwogen, dus is mijn antwoord "neen"".

Er is overigens hoegenaamd niets aanmatigends aan om op die impliciete boodschap te wijzen.

Anna List 21 maart 2011 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 5373235)
Nee, ik ben niet snel misleid en ik lees niet snel wat ik wil lezen en wat jezuïeten, Nederlanders en Congolezen hierbij komen zoeken, is me helemaal een raadsel. Wat ik wel begrijp, is dat je nu een beetje met je uitspraak verveeld zit en dat je er uit alle macht een andere draai aan wilt geven, maar er staat niettemin klaar en duidelijk wat er staat: "als ik "ja" antwoord op die vraag, riskeer ik een permban, dus antwoord ik "neen"". Er staat niet: "ik heb die handelswijze nooit overwogen, dus is mijn antwoord "neen"".

Er is overigens hoegenaamd niets aanmatigends aan om op die impliciete boodschap te wijzen.

lol, ge snapt het echt niet he Raf ...

Raf 21 maart 2011 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5373254)
lol, ge snapt het echt niet he Raf ...

Ja hoor. Ik snap het maar al te goed. En ik denk dat d�*t nu juist je probleem is... :-D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be