![]() |
Citaat:
|
Het is toch duidelijk: de Franstaligen willen BDW en N-VA zo snel mogelijk 'uitschakelen', want het zijn de enigen die garant staan voor enig weerwerk tegen hun expansionisme en profitariaat. De traditio's en de groentjes willen hen ook zo snel mogelijk kwijt omdat BDW en zijn partij hen herleid heeft tot flutpartijtjes die bijna allemaal ( uitgezonderd CD&V ) alleen maar 'overleven' binnen het Belgische bestel dank zij hun grote Franstalige zusters. Zij zijn dus 'loyaliteit' tegenover die zusterpartijen verschuldigd. Bovendien weten ze dat hun rol bij een eventuele splitsing tot een van figuranten zal herleid worden. Komt daar nog bij dat Laken ook meeheult met de Franstaligen en de traditio's omdat het voor hen de enige manier is om te 'overleven'. Het is dus één tegen allen om de luis in de pels zo snel mogelijk te verdelgen. Maar blijkbaar werkt er vooralsnog geen enkel 'verdelgingsmiddel'.
|
Citaat:
|
de vadder is een simplex die preekt voor eigen kerk
zit weinig gevaar in denk ik |
Citaat:
Bart De Wever durft nogal wat meer hé ? |
Citaat:
Hij durft toch veel hé ? |
Citaat:
|
Citaat:
Zou je BDW niet liever horen spreken als premier ? Of als minister-president van de Vlaamse Regering ? Of als minister in de Vlaamse regering ipv Muyterske ? |
Citaat:
Maar er zullen wel andere dingens zijn die Bart De Wever wel durft zeker ? Ja toch ? |
Citaat:
Dat wordt dan een constante wat u betreft Bruno... Als ik u was zou ik nog eens met die vlag gaan zwaaien in laken... Het keuninkske ziet zo naar u uit om hem een hart onder de riem te steken... |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zie mezelf nog niet direct onder een vlag gaan staan, laat staan er mee zwaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zo een avatar....:rofl::rofl::rofl::rofl: |
Citaat:
Kinderen van VN'ers krijgen er vaak eentje bij hun eerste communie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be