Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Populariteit Bart De Wever blijft toenemen (https://forum.politics.be/showthread.php?t=152885)

guido 007 20 maart 2011 19:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door schaduwpremier (Bericht 5371307)
dat hij het dan begod oplost! waarvoor is hij gekozen?? om aan de kant te staan roepen?

Je kan hem misschien veel verwijten, maar hij staat niet aan de kant te roepen.

Bokkenreyder 20 maart 2011 19:31

Het is toch duidelijk: de Franstaligen willen BDW en N-VA zo snel mogelijk 'uitschakelen', want het zijn de enigen die garant staan voor enig weerwerk tegen hun expansionisme en profitariaat. De traditio's en de groentjes willen hen ook zo snel mogelijk kwijt omdat BDW en zijn partij hen herleid heeft tot flutpartijtjes die bijna allemaal ( uitgezonderd CD&V ) alleen maar 'overleven' binnen het Belgische bestel dank zij hun grote Franstalige zusters. Zij zijn dus 'loyaliteit' tegenover die zusterpartijen verschuldigd. Bovendien weten ze dat hun rol bij een eventuele splitsing tot een van figuranten zal herleid worden. Komt daar nog bij dat Laken ook meeheult met de Franstaligen en de traditio's omdat het voor hen de enige manier is om te 'overleven'. Het is dus één tegen allen om de luis in de pels zo snel mogelijk te verdelgen. Maar blijkbaar werkt er vooralsnog geen enkel 'verdelgingsmiddel'.

Jazeker 20 maart 2011 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Randa (Bericht 5371409)
Heb juist het boekje van Ivan De Vadder "PLeidooi voor een eerlijke politiek" is zowat de geschiedenis van de politiek van de laatste jaren, en in begrijpelijke taal geschreven; hier en daar kan hij het niet laten om een sneer naar het VB te geven,
maar ik moet rechtuit bekennen, vlot leesbaar, al begon ik er aan,met wantrouwen, 't is toch ook zo'n lijkbidder, en arrogant daarbij

De Vadder is de meest te wantrouwen telegenieke "journalist" op dit moment. Hij steekt het ook niet onder stoelen of banken hoor.

born2bewild 20 maart 2011 21:27

de vadder is een simplex die preekt voor eigen kerk
zit weinig gevaar in denk ik

ViveLaBelgique 20 maart 2011 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5371306)
Dat is het grote verschil met die waalse dramaqueen mijn beste...

Het enige wat die gedurft heeft de laatste maanden is een nieuw zwembad openen...:roll::roll:

In zijn sexy zwembroek ! Dat was toch ook wel een beetje gedurfd hé !

Bart De Wever durft nogal wat meer hé ?

ViveLaBelgique 20 maart 2011 21:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5371557)

Het wordt tijd dat hij eens begint te roepen als Premier van dit land.

Hij durft toch veel hé ?

Svennies 20 maart 2011 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371748)
In zijn sexy zwembroek ! Dat was toch ook wel een beetje gedurfd hé !

Bart De Wever durft nogal wat meer hé ?

Ja die laat tenminste het héle land weten wat er in zijn nota staat,en dit in tegenstelling tot een francofone homo die alléén maar zijn nieuw zwembroekske wil showen voor het hele land...

ViveLaBelgique 20 maart 2011 22:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 5370624)
Ergens gewoon ook een stomme vraag. BDW is populair en wordt dus verdedigd door die hem graag horen spreken. En het is eens niet een iiiik suis populaire figuur als het strikske.

Beter nog... BDW heeft het strikske de wetstraat 16 aangeboden vanaf het begin.

Bedankt om te antwoorden op mijn 'domme vraag' waarom je jezelf geroepen voelt om BDW te verdedigen.

Zou je BDW niet liever horen spreken als premier ? Of als minister-president van de Vlaamse Regering ? Of als minister in de Vlaamse regering ipv Muyterske ?

ViveLaBelgique 20 maart 2011 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5371767)
Ja die laat tenminste het héle land weten wat er in zijn nota staat,en dit in tegenstelling tot een francofone homo die alléén maar zijn nieuw zwembroekske wil showen voor het hele land...

Die nota vind ik persoonlijk niet zo'n gedurfde prestatie. Daar is BDW toch wel geklopt door EDR die in zijn sexy zwembroek een sportieve duik maakt in een zwembad vol kinderen.

Maar er zullen wel andere dingens zijn die Bart De Wever wel durft zeker ? Ja toch ?

Svennies 20 maart 2011 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371770)
Bedankt om te antwoorden op mijn 'domme vraag' waarom je jezelf geroepen voelt om BDW te verdedigen.

Zou je BDW niet liever horen spreken als premier ? Of als minister-president van de Vlaamse Regering ? Of als minister in de Vlaamse regering ipv Muyterske ?

U hebt blijkbaar wéér een probleem om te lezen wat er staat....

Dat wordt dan een constante wat u betreft Bruno...

Als ik u was zou ik nog eens met die vlag gaan zwaaien in laken...

Het keuninkske ziet zo naar u uit om hem een hart onder de riem te steken...

Svennies 20 maart 2011 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371773)
Die nota vind ik persoonlijk niet zo'n gedurfde prestatie. Daar is BDW toch wel geklopt door EDR die in zijn sexy zwembroek een sportieve duik maakt in een zwembad vol kinderen.

Maar er zullen wel andere dingens zijn die Bart De Wever wel durft zeker ? Ja toch ?

Zeer zwak betoog mijn beste....De bodem van het vat der argumenten is blijkbaar bij u bereikt...:lol::lol::lol:

ViveLaBelgique 20 maart 2011 22:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5371774)
U hebt blijkbaar wéér een probleem om te lezen wat er staat....

Dat wordt dan een constante wat u betreft Bruno...

Als ik u was zou ik nog eens met die vlag gaan zwaaien in laken...

Het keuninkske ziet zo naar u uit om hem een hart onder de riem te steken...

Waarom noem je me Bruno ?

Ik zie mezelf nog niet direct onder een vlag gaan staan, laat staan er mee zwaaien.

Henri1 20 maart 2011 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5371557)

Het ziet er nochtans meer en meer naar uit dat hij juist dat van plan is en niets meer.

Garry 20 maart 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 (Bericht 5371336)
Weet ik eerlijk gezegd niet.
De peilingen zijn volgens mij afgenomen voor de aardbeving in Japan.

Ik heb het dan ook niet specifiek over de resultaten van deze peiling. Ik heb het in het algemeen. Het zijn hoogdagen voor Groen. Wanneer het nu zou tot verkiezing komen zal dat naar alle waarschijnlijkheid zijn stempel zetten op hun resultaat, en die stemmen moeten dan weer van ergens komen natuurlijk. Snap je?;-)

Henri1 20 maart 2011 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 5371790)
Ik heb het dan ook niet specifiek over de resultaten van deze peiling. Ik heb het in het algemeen. Het zijn hoogdagen voor Groen. Wanneer het nu zou tot verkiezing komen zal dat naar alle waarschijnlijkheid zijn stempel zetten op hun resultaat, en die stemmen moeten dan weer van ergens komen natuurlijk. Snap je?;-)

Gvd gvd.... de neergang van BDW is te wijten aan een kernramp. ;-)

Svennies 20 maart 2011 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371781)

Ik zie mezelf nog niet direct onder een vlag gaan staan, laat staan er mee zwaaien.

Qua coverage bent u niet echt een genie aangezien u dan al van de eerste keer daarop zou hebben gereageerd...:roll:

Met zo een avatar....:rofl::rofl::rofl::rofl:

Henri1 20 maart 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371781)

Vlaggen zwaaien en zeulen is een typisch VN trekje.

Kinderen van VN'ers krijgen er vaak eentje bij hun eerste communie.

ViveLaBelgique 20 maart 2011 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 5371821)
Met zo een avatar....:rofl::rofl::rofl::rofl:

Tja, het is nu éénmaal een politiek forum. Ik ben echter niet politiek actief en ik ben van geen enkele partij lid.

Svennies 20 maart 2011 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 5371827)
Tja, het is nu éénmaal een politiek forum. Ik ben echter niet politiek actief en ik ben van geen enkele partij lid.

hahahaha....

fonne 20 maart 2011 22:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 5371796)
Gvd gvd.... de neergang van BDW is te wijten aan een kernramp. ;-)

Tegen dat er verkiezingen zijn vraagt iedereen zich allang af waarom men weken heeft staan roepen over een kernramp die er blijkbaar geen was. En ondertussen mogen de mensen 80€ per jaar ophoesten om de zonnepanelen van die rijke groenen te helpen betalen. Ze kunnen bij Groen! alleen maar hopen dat er verkiezingen komen voor de eerste rolling blackout door Europa trekt en België zwaar treft.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be