![]() |
Citaat:
Ik wacht nog steeds. Citaat:
2 Waar praat ik wat goed? Graag met citaat. Heb je nu al achterhaald hoeveel hersencellen er afsterven, telkens je zat bent. |
Tjah bij drank zijn er ook verschillen in sterkte per soort. Dus waarom ook niet met wiet? Hou op met die onzin.
|
Het enige wat de pro-cannabis zagers gaan bewerkstelligen met hun 'alcohol-is een hard-drug-gezeik' is dat op termijn ook alcohol in de illegale marginaliteit verdwijnt..
Ge denkt toch niet dat een maatschappij waar tabaksgebruik steeds meer wordt gestigmatiseerd, interesse heeft in een legalisatie van cannabis ? |
Citaat:
Denk jij dat de maatschappij geïnteresseerd is om daarover na te denken? |
Citaat:
|
Citaat:
Jullie denken zo: alcohol is een drug en legaal, dus alle drugs moeten legaal zijn. Dat zou nogal een leuke samenleving zijn zeker. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dus omdat er duizenden voort doen, moet het toegelaten worden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Neen voor de bestwil van de samenleving blablabla". Ga toch kakken. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Hoe helpt het de samenleving gezonder maken? |
Citaat:
Ik snap niet dat u denkt een volledige markt te kunnen platleggen, de vraag naar en het aanbod van wiet blijft hetzelfde. |
Citaat:
Wat ga je dan doen met die gebruikers? Hoeveel geld wil jij extra uittrekken om een politie op de been te helpen die voldoende snel en efficiënt is? |
Citaat:
het gebrek aan ...alles eigenlijk is zo overduidelijk dat het niet meer grappig is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be