![]() |
Citaat:
Terug on-topic: de provocatie van de FDF-manifestatie bestaat erin van dit te komen doen in een fel omstreden faciliteitengemeente (de corridor, weet je wel!) Het zou van weinig inzicht en realiteitszin getuigen moest de wandeling van de FDF'ers geen Vlaamse tegenzet uitgelokt hebben. |
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=OT8TrVtvCXA |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De FDF target dan ook heel bewust niet-Belgen of snel-Belgen in en buiten Brussel om mee te strijden voor 'de goede zaak'. Ik zie het de Vlaamse partijen nog niet doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Een cartoon is geen provocatie. |
Citaat:
|
Citaat:
Ook wel grappig eigenlijk is de naam dan die FDF-jeugdvoorzitter : Decock. Da's toch een Vlaamse naam ? In het Frans zou het Le coq zijn. De helft van de Walen en de 3/4 van de Franstalige Brusselaars hebben trouwens Vlaamse wortels. Hoeveel échte walen bestaan er eigenlijk nog ? En die Waals spreken ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Doet mij eraan denken: TAK organiseert zondag 26 juni (11 uur) een tegenbetoging in Kraainem. De 4 'burgemeesters' (inclusief Véronique Caprasse) en hun aanhangers komen namelijk protesteren tegen hun niet-benoeming. Allen daarheen, zou ik zeggen. Zelf kan ik jammer genoeg niet komen, ik heb de dag erop examen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:21. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be