![]() |
Citaat:
Citaat:
't Is ook altijd een hele organisatie om ver weg te gaan of lang weg te blijven . Vakantie moet vakantie blijven. Dan lig ik liever een lang weekend naast een kampvuurke ergens in de Limburg dan da'k vol stress ergens in 't buitenland zit. En van Europa heb ik genoeg gezien om effe mee toe te komen ... |
Citaat:
|
Citaat:
Over verlof gesproken. Normaal volgende maand terug de late op. Dus dat is ook al wat verlof. Als ge de F_V knutseldraadjes gevolgd hebt, zult ge er ook al uit zijn dat mijne kop niet naar verlof staat. |
Citaat:
Voor het werk moet ge al genoeg naar het buitenland en dan zit ge onder de stress en een heel week met een kater te werken. (Onderhouden van informele relaties met de productie unit). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar tussen de bossen en de velden is dat wat anders, daar voel ik me dan totaal tot rust komen. En zonder nen helen dag te moeten inpappen met zonnecréme:-D. Tent neer, wat hout op 't vuur en relaxen... Da's vakantie...;-) |
Citaat:
Maar ne verleden tijd, nondedjol. :cheer: Schol nondejol :cheer: :cheer: Doe m'n glas maar vol :cheer: :cheer: Morgen is het uit met de lol :cheer: |
Citaat:
Ahja, want punkers dronken Karsquell. :lol: |
|
Citaat:
Edit: ik zen hier ni goe van e. |
Ik zien het! Het feit dat ge nog is must editten om het erbij te zetten, spreekt boekdelen ;)
Maar "gij" heeft idd bijkans altijd een -t ook in de verleden tijd. Maar dat hoorde toch ook in't dialect, daar is het namelijk gij zogt/zaagt ipv jij zag, gij kwomt (=kwaamt) ipv jij kwam, enz. (toch in tegoei dialect) En liept-e gij, riept-e gij enz. |
Om al wat te acclimatiseren voor mijn vakantie met Suqar ben ik vandaag op reis geweest naar de Turnhoutsebaan in Borgerhout.
't liep er vol exotische schonen :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Alsof 't er anders nog niet zuiders genoeg uit ziet ... :? |
Citaat:
Wayaaw ben nog steeds stoned van die attracties in de sinksenfoor :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be