Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De jaarlijkse Grote Vakantiedraad. Pt 2011 (https://forum.politics.be/showthread.php?t=156962)

manta 25 juni 2011 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525972)
Ja.

Maar allee .. :-(

Citaat:

Ben jij geen vakantiemens misschien? :-)
'k Heb dit jaar iets te veel te doen dus 't zal moeten passen in de kalender.
't Is ook altijd een hele organisatie om ver weg te gaan of lang weg te blijven . Vakantie moet vakantie blijven. Dan lig ik liever een lang weekend naast een kampvuurke ergens in de Limburg dan da'k vol stress ergens in 't buitenland zit. En van Europa heb ik genoeg gezien om effe mee toe te komen ...

suqar_7loe 25 juni 2011 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527056)
Dan kan je toch evengoed naar Bokrijk gaan, staat er ook vol met oude huizen...;-)

:rofl:

From_Vlaanderen 25 juni 2011 17:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 5525144)
The Pogues, 11 juli in Antwerpen. :cheer:

Da's alles wa'k geboekt ep

Werken:-(

Over verlof gesproken. Normaal volgende maand terug de late op. Dus dat is ook al wat verlof.

Als ge de F_V knutseldraadjes gevolgd hebt, zult ge er ook al uit zijn dat mijne kop niet naar verlof staat.

From_Vlaanderen 25 juni 2011 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527070)
Dan lig ik liever een lang weekend naast een kampvuurke ergens in de Limburg dan da'k vol stress ergens in 't buitenland zit. En van Europa heb ik genoeg gezien om effe mee toe te komen ...

Nu niet de Limburg, want daar wonen Limburgers, maar ge hebt een pint.
Voor het werk moet ge al genoeg naar het buitenland en dan zit ge onder de stress en een heel week met een kater te werken. (Onderhouden van informele relaties met de productie unit).

Fj9lnir 25 juni 2011 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen (Bericht 5527192)
Nu niet de Limburg, want daar wonen Limburgers, maar ge hebt een pint.

Kan ook ontspannend zijn 8-)

manta 25 juni 2011 17:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5527332)
Kan ook ontspannend zijn 8-)

Die Limburgers?

suqar_7loe 25 juni 2011 17:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527070)
Maar allee .. :-(

Niet flauw doen hé :x

Citaat:

'k Heb dit jaar iets te veel te doen dus 't zal moeten passen in de kalender.
't Is ook altijd een hele organisatie om ver weg te gaan of lang weg te blijven . Vakantie moet vakantie blijven. Dan lig ik liever een lang weekend naast een kampvuurke ergens in de Limburg dan da'k vol stress ergens in 't buitenland zit. En van Europa heb ik genoeg gezien om effe mee toe te komen ...
Das waar. Maar als ge in de Limburg zijt dan hebt ge toch totaal geen vakantiegevoel, niet? Allé, ik althans.

Fj9lnir 25 juni 2011 18:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527337)
Die Limburgers?

Die pint, die gij volgens F_V hadt ;)

manta 25 juni 2011 18:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5527339)
Niet flauw doen hé :x

Da's ni flauw... :evil:

Citaat:

Das waar. Maar als ge in de Limburg zijt dan hebt ge toch totaal geen vakantiegevoel, niet? Allé, ik althans.
Mwa , dat vakantiegevoel is en blijft een gevoel, en bij iedereen is dat anders. Ik zou me langs geen kanten goed voelen op een overbevolkt strand in de bakkende zon, en toch ligt dat daar vol zonnekloppers (en hun venten die mee moeten omdat ze anders toch maar gaan terrassen)...
Maar tussen de bossen en de velden is dat wat anders, daar voel ik me dan totaal tot rust komen. En zonder nen helen dag te moeten inpappen met zonnecréme:-D.
Tent neer, wat hout op 't vuur en relaxen... Da's vakantie...;-)

From_Vlaanderen 25 juni 2011 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5527345)
Die pint, die gij volgens F_V hadt ;)

Komaan, nu kunt ge al eens vergeten bij van die ongelofelijk ingewikkelde werkwoorden dat er nog een T achter moet.
Maar ne verleden tijd, nondedjol.

:cheer: Schol nondejol :cheer:
:cheer: Doe m'n glas maar vol :cheer:
:cheer: Morgen is het uit met de lol :cheer:

From_Vlaanderen 25 juni 2011 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527361)

Ge bedoelt, toen ge nog jong waart wildkamperen in de ardennen met massas Karlsquell;-).
Ahja, want punkers dronken Karsquell. :lol:

Fj9lnir 25 juni 2011 18:18

http://www.onzetaal.nl/advies/gijhadt.php

From_Vlaanderen 25 juni 2011 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fj9lnir (Bericht 5527374)

Kust na men kloten seg.

Edit: ik zen hier ni goe van e.

Fj9lnir 25 juni 2011 18:23

Ik zien het! Het feit dat ge nog is must editten om het erbij te zetten, spreekt boekdelen ;)

Maar "gij" heeft idd bijkans altijd een -t ook in de verleden tijd. Maar dat hoorde toch ook in't dialect, daar is het namelijk gij zogt/zaagt ipv jij zag, gij kwomt (=kwaamt) ipv jij kwam, enz.
(toch in tegoei dialect)
En liept-e gij, riept-e gij enz.

koe de poing 25 juni 2011 20:48

Om al wat te acclimatiseren voor mijn vakantie met Suqar ben ik vandaag op reis geweest naar de Turnhoutsebaan in Borgerhout.

't liep er vol exotische schonen :cheer:

Txiki 25 juni 2011 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe (Bericht 5525774)
Bij nader inzien vind ik dat plan van die sympathieke ketten wel goed bedacht. Op hun kosten naar Marokko. Nu nog zien hoe we koning Mohamed kunnen irriteren dat hij ons zodanig beu wordt, ons ticket betaalt en terug naar België kegelt.

:-D echt, he :cheer:

manta 25 juni 2011 22:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5527574)
Om al wat te acclimatiseren voor mijn vakantie met Suqar ben ik vandaag op reis geweest naar de Turnhoutsebaan in Borgerhout.

Ja duh , Braziliaanse dansereskes die ze dan nog inhuren om een zuiders Riotintje te geven aan de "feestelijkheden" ...
Alsof 't er anders nog niet zuiders genoeg uit ziet ... :?

suqar_7loe 26 juni 2011 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Kwaadste Belg (Bericht 5527574)

Ge had een dag moeten wachten hé Belg. Ik kom er net van.

Wayaaw ben nog steeds stoned van die attracties in de sinksenfoor :-)

suqar_7loe 26 juni 2011 22:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527699)
Ja duh , Braziliaanse dansereskes die ze dan nog inhuren om een zuiders Riotintje te geven aan de "feestelijkheden" ...
Alsof 't er anders nog niet zuiders genoeg uit ziet ... :?

Jaloersen bok.

suqar_7loe 26 juni 2011 22:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 5527361)
Da's ni flauw... :evil:

Mwa , dat vakantiegevoel is en blijft een gevoel, en bij iedereen is dat anders. Ik zou me langs geen kanten goed voelen op een overbevolkt strand in de bakkende zon, en toch ligt dat daar vol zonnekloppers (en hun venten die mee moeten omdat ze anders toch maar gaan terrassen)...
Maar tussen de bossen en de velden is dat wat anders, daar voel ik me dan totaal tot rust komen. En zonder nen helen dag te moeten inpappen met zonnecréme:-D.

Das zo iets typisch voor mannen hé. Geef mij maar zon, zee strand en vooral veeeeeel shoppen...

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be