Jantje |
26 juni 2011 16:09 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe
(Bericht 5528199)
Walgelijke post.
Die man maakt zichzelf niet groter. Aan zn reacties te lezen bezit hij inderdaad een grotere hoeveelheid hersenmassa dan een doorsnee Vlaamsbelanger.
Die man is voor meer dan 80% invalide. Gij en ik kennen hem niet dus ge hebt het recht niet van hem zo te kleineren en aan te vallen. Vanwaar haal jij de kennis dat die man een andere job zou kunnen uitvoeren? Het zou u sieren mocht ge hem gewoon de vraag hebben gesteld ipv hem zo de grond in te boren. En dat uit de mond van een andere invalide...
Ik heb er alvast geen probleem mee dat een deel van mn geld aan de kant wordt gehouden om invaliden uit te betalen.
|
Hij beweert hier architect te zijn.
Hij post hier zonder problemen.
En is zelfs niet verlegen om andere aan te vallen en te bestempelen als domme mestkevers.
Maar hij heeft blijkbaar niet de kennis om te achterhalen dat hij als invalide voorrang krijgt bij aanwervingen voor ambtenaren jobs.
Het gemiddelde IQ van de doorsnee Vlaamsbelanger is trouwens 100.
En 50% van de Belgische bevolking zit daar boven.
De man vertelt jullie niet dat hij zelfs hulp kan eisen van het Vlaamsfonds om een job te vinden en de nodige hulpmiddelen te verkrijgen om die job te kunnen uitvoeren.
Er zijn invalide die zelfs meer dan 90% invaliditeit hebben volgens de Belgische berekeningen die werken, niet omdat ze moeten, maar omdat ze het kunnen en zelf willen.
Het invaliditeitspercentage trouwens zeer relevant om werk te vinden of uit te voeren. In de Belgische berekeningen kan je zelfs meer dan 300% medisch invalide zijn en toch maar 20% economisch invalide.
Goochelen met cijfer als invalide is dus niet moeilijk, wat relevant is voor de maatschappij is je echte mogelijkheid tot verdienen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk
Nog meer, ik heb er vroeger in dienst gehad
|
http://forum.politics.be/showthread....53#post5527853
De man klaagt dus steen en been over iedereen die zijn rechten durft aan te vallen en die durft zijn mening tegen te spreken en geen medelijden met hem heeft, maar is niet verlegen andere te stofferen en te beledingen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pin en Puk
Wil jij je uitlating intrekken aub om invalieden in dezelfde categorie als Homo's EN calimero-hobby-lobby's te plaatsen?
Ik dank U
|
http://forum.politics.be/showthread....14#post5526214
De man verdient het dus eindelijk eens op zijn plaats gezet te worden.
Want vermoedelijk is hij een rentenier die niet verlegen is om ook nog langst de kassa van de sociale zekerheid te gaan.
|