![]() |
Citaat:
Ja natuurlijk, ik denk eerder dat deze draad op zich al genoeg zegt. Wie bepaald het vlaming of Belg zijn? Wat is het gevolg van dat bepalen en wat drijft mensen ertoe andere mensen als vreemd te omschrijfen omdat ze in hun ogen hier niet thuishoren? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Verklaar u nader. Ik stelde u een eenvoudige vraag. |
En wat is het probleem met een islamitisch kalifaat?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat is het probleem met een nieuw Noord-Korea? Beantwoord die vragen en je hebt je eigen vraag ook beantwoord. |
Citaat:
|
drosophila, ik ga ervan uit dat u een Vlaamse bent?
Waarom trekt u er zich dan iets van aan of de echte Vlamingen allochtonen gaan aanzien als Vlamingen? De allochtonen zelf liggen er niet wakker van, voor als u het niet moest weten. De Turken en Marokkanen zullen zichzelf nooit een Vlaming noemen, dat zijn nog altijd Turken of Marokkanen en zullen enkel met hun eigen volk omgaan. Inderdaad, een vorm van "eigen volk eerst". Het heeft dus geen zin om allochtonen te pamperen en te strijden tegen racisme terwijl ze massaal naar hier blijven komen om onze sociale zekerheid kapot te maken. Zelfs de magistraten slaan nu al alarm. Oh wacht, dat zijn allemaal Vlaams Blokkers zeker? |
Citaat:
Als wij zoveel kinderen zouden krijgen, dan waren we zeker van ons pensioen later. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat wilt tot een volk behoren dan zeggen? Heeft dat een voordeel? Haalt u daar iets uit?
Wat mij betreft hoor ik bij geen enkel volk. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
U doet me denken aan een ander vrouwelijk lid. Citaat:
Ik sta in het leven en ga met die mensen om. Citaat:
Wij zitten hier met een massaal probleem van werkloze allochtonen, de asielzoekers blijven met bussen tegelijk toestromen, ze leggen een enorme druk op de sociale zekerheid. En dan komt u zich zorgen maken of allochtonen wel aanzien worden als Vlamingen, want het racisme is het grootste probleem in onze multiculturele samenleving nietwaar. Ik wens u alvast veel plezier om in deze omstandigheden tot uw 65 of 70ste te werken, als u al werkt tenminste. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be