![]() |
Citaat:
De N-VA wil goed doen met iedereen en dat is politiek niet haalbaar. Als ze deze omvang willen behouden zal alleen een staatsgreep dat doel bereiken. Ik denk dat u als goede democraat ook huivert van deze gedachtengang ? |
Citaat:
|
Citaat:
wanneer valt de nva uit mekaar: voor of na de onafhankelijkheid van Vlaanderen? Niemand op dit ogenblik die daar iets zinnigs over kan zeggen. Zelfs de peilingen niet. Euh ... welke peilingen .. ?? Antwoord: alle peilingen sedert de landslide van 13 juni 2010. . |
Citaat:
Diene mens es al duud hé. En zijne zoon zit bij een ander partij, en bij een wijf van nog een ander partij. (het is hem gegund, 't is een schone; helaas wel wat drammerig maar soit, voor hem is dat veruit het beste wat hij kan dromen). . |
Citaat:
|
"Enquete 2011: Wanneer zal de N-VA uit elkaar zijn gebarsten ?
Deze enquête zal sluiten op 15 October 2011 om 23:14 Antwoord 1: September 2011 --- ViveLaBelgique" :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Wat wilt u,die mens zit al vanaf 2010 iedere nacht te waken in zijn zelfgegraven loopgraaf achter een stuk verroeste prikkeldraad tot de vermaledijde flamins gaan verschijnen om het groot-luikse én omstreken te komen bezetten.... Na zo een lange tijd kunnen er wel eens waanbeelden de kop opsteken,en zo te zien is Henrike al een tijdje in dat stadium... Hij vergeet echter één ding,met die achtergebleven regio en zijn industriële puinhoop willen én kunnen wij niets aanvangen.... Hij moet zich maar tot zijn grote leider wenden,maar die heeft alléén maar interesse voor bergen en omstreken...:lol::lol: |
Citaat:
|
Het wordt tijd dat men een nieuwe forumregel invoert tegen het onrechtmatig posten in oudbakken draden die totaal niet relevant meer zijn.
Het valt ook op dat het altijd hetzelfde triestig geval is dat dit doet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Doe de grotjes aan Alice, die konijn (als hij even tijd heeft) en de Queen of Hearts. Lol.:lol::lol::lol: Waanhoop lijkt stilletjes aan uw brein op te vreten. |
Citaat:
|
Citaat:
Nu moest ik een Gallo-Hangmatier zijn zou ik wellicht ook wanhopig zijn, dus misschien moeten medelijden hebben met hen. Bwahahahahaha.:lol: |
Ik geraak er alleszins niet wijs uit. De helft van de draden die ViveLaBelgique omhooghaalt staat vol triomfantelijke voorspellingen van de belgicisten die zoals verwacht volledig fout blijken te zijn. Hij maakt zijn eigen factie keer op keer belachelijk. Zou hij in het geniep aan onze kant staan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:-D
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:38. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be