![]() |
Citaat:
|
Citaat:
DAT is vrije meningsuiting |
Citaat:
Ik trek me dan ook geen zak aan van wat artiesten, ook mijn favorieten, te zeggen hebben over politiek. Maar als ze over politiek beginnen tijdens een optreden, ben ik weg (zoals toen die kerel van Fisher Z een aantal jaren geleden over Bush begon te zeiken, op de Gentse Feesten dan nog wel :lol:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat hij eens uitkraamt wat hij wil.
![]() |
Citaat:
|
Jongens en meisjes. Dit wisten wij toch al heel lang.
And who gives a fuck? |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet meer posten. |
Tja
't Is hier wel afschrikwekkend groot, hé.
Agorafobie op een internetforum, ik geef toe dat het een beetje onnozel zal overkomen. |
Citaat:
Wat meneer Verhulst betreft. Dimitri Verhulst staat ver van het establishment dat je treffend beschrijft; en zou ik je aanraden om je persoonlmijke boycot even te staken en zijn laatste "de intrede van kristus in brussel" te lezen. Samen met de nazomerse oprispingen bezorgde dit boek mij een onvergetelijk mooi weekend. Waarschuwing : vlaams-populisten verviervoudigen best vooraf hun portie zelfspot. #cestuntube |
Eindelijk reageert Vermiljoen eens op een post. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Edoch, het is een objectief feit dat de Nederlandse literatuur vroeger op een hoger peil stond dan vandaag. Nu ja, volgens mijn subjectieve mening als twintigplusser evenwel.
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoewel ik vermoed dat er niet veel 20+ dezelfde mening zijn toegedaan. |
Citaat:
Weet je, het Stockholm-syndroom waar die pipo's mee behept zijn komt er wezenlijk nog steeds op neer dat in hun myopie-oogjes de Franstalige tegenover een bewuste Vlaming ergens nog steeds een "meerwaarde" heeft. Meer bepaald inzake "taal en cultuur". In feite volgen ze de mentaliteit van de Francofonen die er zich nooit hebben bij neergelegd dat Vlaanderen een Nederlandstalige staat is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be