Mambo |
15 oktober 2011 22:44 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkerd
(Bericht 5745552)
Ja, goed zo! Laten we onze kinderen eens beginnen slaan! Laten we terug gaan naar die "goeie ouwe tijd!". Waarom sla jij je eigen oogappels niet als ze eens tegenspreken of in de hoek niet willen staan? Schop jij anders ook niet tegen je hond als hij zijn bakje niet volledig heeft uitgegeten?
Vonden jullie het leuk misschien toen jullie geslagen werden na dat jullie kwajongensstreken uithaalden? Alsof jullie de perfecte jeugd waren. Dit is gewoon weer een hypocriete ouwe-venten draad waar men zijn gal over "den jeugd van tegenweuuuurdig!!!" kan uitspuwen.
Overigens wordt er hier niet anders gedaan dan geklaagd en gezaagd over een generatie dat jullie zelf in handen hadden of tenminste zouden hebben, zonder deftige en humane oplossingen, en niet beginnen afkomen met het idee dat op kinderen slaan weer mag. Of willen we allemaal gasten kweken die dan later als ze oud genoeg zijn eens, op zijn zachtst gezegd, terugslaan op hun vader na al die blauwe plekken van hun "Oh zo toffe jeugd!"?
|
Ik ga u eens wat zeggen hé.
Geloven zal je me niet, maar toch ga ik het u zeggen.
Iedere generatie maakt een sprong naar de generatie voor hun generatie.
Niks aan te doen, zo werkt erfelijkheid voor een stuk nu eenmaal.
Dus wat wij met zachte hand hebben verprutst, want dat geef ik toe, dat wij veel van de jonge generatie hebben verprutst door te zacht en te gevoelig te zijn. Zal de komende generatie terug anders aanpakken.
Jullie weten het dat jullie verprutst zijn, dat geven jullie in elk bericht telkens weer.
Jullie weten het dat jullie nozems en luie bastaards zijn, jullie geven dat zelf toe en geven ons daar de schuld voor. Telkens opnieuw en opnieuw.
Dus tenzij jullie een herhaling willen met de volgende generatie, zullen jullie jonge vaders en moeders het toch anders moeten aanpakken.
En vermits onze aanpak niet deugde, zal het die van jullie worden.
Dus voila, je oogst wat je zaait.
Je kan geen worteltjes oogsten als je erwtjes zaait hé?
|