brother paul |
15 oktober 2011 12:00 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door C2C
(Bericht 5744770)
Als Vlaming ben ik fier op onze democratie.
Wanneer blijkt dat een zweeppartijtje dat de verkiezingen won niet dynamisch of ervaren genoeg is om een regering te vormen, dan moeten de serieuze partijen met ervaring een oplossing zoeken. Wat dus is gebeurd.
En bij dit alles blijven Vlamingen die zich "vernederd" en verzuurd voelen, toch rustig. Ze bezuipen zich, of wentelen zich in hun miserie, of ze komen op politieke fora hun geblijt neerschrijven, - maar ze blijven tenminste kalm.
Dat siert onze democratie.
Bravo. En nu Elio.
|
tot nog toe heeft elio niets anders gedaan dande indruk geven aan de burger dat ze het programma van NVA uitvoeren, tenzij dat de tekst veel minder rechtlijnig is geworden en veel voorwaarden en conditio sine qua non's bijgemaakt heeft. Dus veel succes met uw droomstory, maar volgens mij worden wij vlamingen gewoon in het zak gezet de eerste 10 jaar, en wat nu al moest beginnen is in feite maar van toepassing binnen 10 jaar
Het probleem van debudgetteren van pensioenlast is totaal niet opgelost
Het probleem van transfers in ziekenzorg is totaal niet opgelost, in de mate dat het op te lossen is hoor, ik denk daar ergens met een gemengd gevoel over, omdat ziektes gewoon geografisch meer of minder voorkomen .
Het probleem van vrijheid om lasten op arbeid om te vormen naar lasten op energie is totaal niet opgelost.
|