![]() |
foutje
|
Citaat:
A maa mlih chi ma? Attaas zeggemi hé :-P Prostitutie in de islamitische tradities is gewoon een ander woord voor ontucht en overspel. In consumptiemaatschappijen moet er "geld" tussen komen, dus hou gewoon rekening met verschillende contexten, anders verliest jouw vraag zijn betekenis. ;-) |
Citaat:
Mlee7 Mlee7 Elhamdoelilah. Iwa, min teked? Aqachek gi El maghrib ma? :-D Ik eis dat mensen zich zich daaraan schuldig maken aan de tenen worden opgehangen! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Mine3nan yina igassa anayer zeth-fadnin? Yenni teggen zna ma?:-D |
Citaat:
|
Citaat:
Kun je even uitleggen wat je bedoelt met die opmerking over relnichten en debielen? Ik wil hier wel graag antwoord op, zoals het er nu staat is het nogal beledigend en kleinerend. Graag dus even uw rechtzetting! |
Citaat:
Jij bent mijn hond niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
2) Kijk even naar je eigen uitspraken Je eigen woorden van hang ze ondersteboven aan de tenen op lijkt me niet echt een gematigd antwoord niet? Wie heeft er dan een ziekelijke gedachtegang? Dus ik hoop dat deze uitspraak niet kwam van een gematigd moslim. Het is dus voor u blijkbaar ook simpel je bent voor of tegen de Islam inhoudelijke kritiek mag men er niet op geven. |
Citaat:
Strijd tussen rechtscholen en juridische meningen mag niet.;-) |
Citaat:
|
Citaat:
Antwoorden als 'drop ze boven de sahara' klikken natuurlijk vele gematigder. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die opmerking van drop ze boven de sahara heb ik dan ook nooit gemaakt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be