![]() |
Citaat:
De particulier moet zich voor elke scheet verzekeren, en in dit geval moet de verzekering maar opdraaien voor de omstandigheden. Daar dienen toch ook verzekeringen voor. Ze hebben enkele miljarden winsten gemaakt vorig jaar...tja, als mensen als jij vinden dat ze de mensen niet hoeven terug te betalen indien je niet "lijd"...dan weet ik idd waar die winsten vandaan komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm, dat gaat hier niet goed aflopen. 'k ga maar terug werken.
|
Citaat:
|
Citaat:
Nee, men verhuurt de standjes zoals bij een markt aan de uitbater...hoe beter de plaats...hoe duurder het standje. Niet? Dus deze mensen van de eettentjes hebben deze plaats al gekocht... Maar dat drank en eten de grootste inkomsten zijn...dat betwijfel ik toch. Zowiezo, alle drank ed. kan men toch terug geven aan de drankhandelaars. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
ten tweede, de inkomkaart is beter lezen. Daarin staat duidelijk Citaat:
|
Citaat:
Die verplichting of niet, daar discussier ik zelfs niet over. Dat zal wel zo zijn ja. Er zijn overal achterpoortjes en het gaat hier over wie nu moet opdraaien voor de keuzes van anderen. Of ze nu wettelijk niets hoeven te doen of wel, boeit me gewoonweg niet. Fatsoen heeft een Chokri of een organisatie als pukkelpop niet nodig? Jarenlang dikke winsten maken en zelf het risico dus nemen om zich niet voldoende te verzekeren, en als het misgaat laat je gewoonweg de bezoeker opdraaien? Nee, dat gaat er bij niet in nee. |
Citaat:
't is iet hé |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be