![]() |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, verwarming en koken gebeurd op aardgas. |
Citaat:
|
Citaat:
Grappig is dat de ketel voorzien is om samen te werken met een zonneboiler. Helaas heb ik geen plek bij de ketel om een deftig voorraadvat te zetten, en de doorgang naar de kelder is te smal. Misschien eens moeite doen en een tank in elkaar lassen in de kelder. |
Citaat:
|
Harder werken
|
Citaat:
Harder werken gaat me niet lukken, maar wat meer uren wil ik wel doen. |
Citaat:
|
Als iedereen binnen het jaar zo fors gaat bezuinigen als Maddox, zijn binnen 2 jaar de elektriciteitsprijzen met 100% gestegen! De energieproducenten gaan klagen dat zij hun installaties niet meer kunnen onderhouden en moderniseren en hun personeel niet meer kunnen betalen. De netbeheerders gaan klagen omdat zij het distrbutienetwerk niet meer kunnen onderhouden, vernieuwen en uitbreiden. Hoe minder verbruik hoe hoger de prijzen om aan hetzelfde niveau van inkomsten te komen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Potverdorie, is dat nu net wat nog niet zolang geleden met een bank gebeurt is!:twisted::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat mag ook niet zeker ? |
Citaat:
|
Citaat:
Als ge zonnepanelen hebt, is dat totaal probleem meer. Dan wordt het goedkoper. Een snelle schakelaar die de keuze maakt tussen stroom van de zonnepanelen, en de stroom uit een bult auto-accu's. Zo'n omvormer trekt zich totaal niks aan van waar de stroom komt. Zolang het maar tussen de grenzen van het apparaat blijft. Die maakt er gewoon wisselspanning van die in faze zit met het net. Natuurlijk maakt dat ook geen drol uit als ge geen netspanning meer gebruikt. Maar een dikke UPS kan de job ook doen. |
Citaat:
Oeps, die frietketel is natuurlijk geen A+ apparaat. 2000W verwarmen is 2000 watt verwarmen |
De woekerwinsten van Electrabel diepen de armoedeput in België verder en verder.
Hun schraperigheid kan men stilaan een misdaad tegen de mensheid gaan noemen. Het wordt tijd dat Europa zijn Justitie inschakelt. |
Heb de draad niet helemaal gelezen maar ik katalogeer deze zoveelste jeremiade bij het typische Vlaamse calimerogejank...
Enerzijds kunnen wij elke twee jaar gaan stemmen en stemmen wij steevast, koppig en generatielang op die partijen die de toekomst van onszelf, onze kinderen en onze kleinkinderen regelrecht om zeep helpen....maar aan de andere kant liggen wij, unisono met de pers die daar voor de volle 100% medeverantwoordelijk voor is, te janken van...wij kunnen daar niet aan doen hoor...het is een ander zijn fout...wir haben es nicht gewust...tsssss |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be