Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Verkiezingen 2010 en regeringsvorming (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=218)
-   -   Belgicisten organiseren petitie voor federale kieskring (https://forum.politics.be/showthread.php?t=162885)

Anna List 9 november 2011 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5790617)
Ik heb die petitie ook ondertekend.

ik ook

Vlaanderen heeft meer affiches van Maingain nodig.

den ambetantsten 9 november 2011 14:01

Mensen, MASSAAL ondertekenen, maar dan wel met "niet in mijn naam"!!!!!!!

WetIsWet 9 november 2011 14:03

Ik moet toch altijd lachen met de idiotie die hierover uitgekraamd wordt. Vlamingen zijn NIET tegen een federale kieskring, immers wij hebben 60% van de stemmen en dus in alle geval de meerderheid, we zijn WEL tegen alle niet-democratische regeltjes en uitzonderingen die door de loop der tijd als koterij aan de kieswet gebouwd zijn.

Ik wil de "SHAME"-boys & girls hun voorstel wel eens in Wallonie zien uitleggen ... om het met een quote uit Waterworld te zeggen
Citaat:

You know, I thought you were stupid, friend. But I underestimated you; you're a total freakin' retard!

De Brabander 9 november 2011 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 5790696)
ik ook

Vlaanderen heeft meer affiches van Maingain nodig.

Of van de B.U.B.? ;-)

quercus 9 november 2011 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fonne (Bericht 5790465)
Da's eerder een geval van gespleten persoonlijkheid:twisted:

Ondertussen weten we over die "twee" persoonlijkheden al iets meer, dank zij een Amsterdammer:

http://forum.politics.be/showthread....29739&page=843

Het blijkt te gaan om een orakel uit Lanaken.

Het Oosten 9 november 2011 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5790912)
Ondertussen weten we over die "twee" persoonlijkheden al iets meer, dank zij een Amsterdammer:

Het blijkt te gaan om een orakel uit Lanaken.

U als orakel van de Hollanders gelooft ook wel snel alles van een Hollander.
Tè snel.

quercus 9 november 2011 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5790564)
In Duitsland bestaat de regel dat er tussen de deelstaten 'een gelijkwaardigheid moet zijn in levensomstandigheden'.

"De zwakke broertjes onder de Länder moeten opgetild worden tot een niveau waarbij hun financiële kracht het gemiddelde van alle deelstaten, tussen 97% en 98 %, bereikt."

Juist, en dat wordt door de Duitsers elk jaar netjes gepubliceerd in een federale statistiek. Tot op de euro. "Finanzausgleich" is de naam van die tabel. Zoiets heet transparantie system. Iets waar de Francofonen doodsbang van zijn. Bijgevolg blijven de Belgicistische Vlamingen zoals u in een gelukzalige onwetendheid en vinden niet nodig dat dit wordt bekendgemaakt.

Het Oosten 9 november 2011 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HRobin (Bericht 5790608)
Duitsland is inderdaad een goed voorbeeld ;)

http://www.doorbraak.org/nieuws/72/d...del-voor-belgi

Door uw repliek bewijst u alleen maar dat geschillen van die aard tussen deelstaten niet louter of typisch een Belgisch fenomeen zijn, maar blijkbaar eigen zijn aan federale staten.

quercus 9 november 2011 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5790925)
U als orakel van de Hollanders gelooft ook wel snell alles van een Hollander.
Tè snel.

Waarom zou ik die Hollander minder horen te geloven dan jou? Jij ontkende aanvankelijk toch ook krampachtig het bestaan van jouw dubbelnick.

Het Oosten 9 november 2011 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5790945)
Waarom zou ik die Hollander minder horen te geloven dan jou? Jij ontkende aanvankelijk toch ook krampachtig het bestaan van jouw dubbelnick.

We hebben het hier wel over een federale kieskring. Niet over dubbelnicks die op dit forum welig tieren.

quercus 9 november 2011 15:45

nr.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5790950)
We hebben het hier wel over een federale kieskring. Niet over dubbelnicks die op dit forum welig tieren.

O.k., ik laat je daarover met rust. Maar antwoord dan eens op mijn posting nr. 67.

Het Oosten 9 november 2011 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5790945)

U zit inderdaad met een ernstig probleem. En dit omdat u me veel te weinig gelooft.

stuyckp 9 november 2011 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5790960)
U zit inderdaad met een ernstig probleem. En dit omdat u me veel te weinig gelooft.

En u ook omdat u zich teveel in de voet schiet.

Het Oosten 9 november 2011 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door quercus (Bericht 5790929)
Juist, en dat wordt door de Duitsers elk jaar netjes gepubliceerd in een federale statistiek. Tot op de euro. "Finanzausgleich" is de naam van die tabel. Zoiets heet transparantie system. Iets waar de Francofonen doodsbang van zijn. Bijgevolg blijven de Belgicistische Vlamingen zoals u in een gelukzalige onwetendheid en vinden niet nodig dat dit wordt bekendgemaakt.

Ik denk dat in de nieuwe akkoorden een grote principiële vooruitgang is geboekt op dit vlak. De Franstaligen zullen eigen verantwoordelijkheid moeten dragen.

Albrecht 9 november 2011 15:52

Indien System echt uit die plek komt, is Quercus door het neertypen van die plek ook schuldig aan privacyschending en kost dat hem 5 banpunten.

Het Oosten 9 november 2011 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5790967)
En u ook omdat u zich teveel in de voet schiet.

Ik ben maar een mens en ik maak fouten, maar mezelf in de voet schieten is er niet bij voor zover ik weet.

stuyckp 9 november 2011 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 5790149)
Da's te democratisch...

:rofl: Dat werkt niet.

quercus 9 november 2011 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht (Bericht 5790975)
Indien System echt uit die plek komt, is Quercus door het neertypen van die plek ook schuldig aan privacyschending en kost dat hem 5 banpunten.

Die plek staat reeds openlijk vermeld op het forum:

stuyckp 9 november 2011 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 5790978)
Ik ben maar een mens en ik maak fouten, maar mezelf in de voet schieten is er niet bij voor zover ik weet.

ach ja, u hebt gelijk, het was uw vriend decroo die zich in de voet schoot met zijn procentjes. U lag enkel buiten westen in uw nobele reddingspoging om die procentjes recht te trekken. Ondertussen is al gebleken dat die procentjes wel degelijk een probleem zijn. Misschien dat daarom de begroting niet helemaal wil vlotten.

Tommm 9 november 2011 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 5790982)
:rofl: Dat werkt niet.

Democratie werkt niet?

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be