![]() |
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Met het misplaatst gevoel van superioriteit van de zelfverklaarde uitverkorenen van Jazeker heeft het helem�*�*l niets te maken... |
Citaat:
|
Sluiten, deze non-draad.
|
2
(eigenlijk was ik eerst;-)) |
Citaat:
2 :lol: 3 :lol::lol::lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het goed dat men dit geval uit die draad verbannen heeft.
Eerst vond ik Egmond grappig, toen hij de mensen op zijn negeerlijst mogelijke terroristen noemde, vond ik dat grof, toen hij zich vermaakte over de dood van Jazeker, vond ik dat enorm wansmakelijk en detestabel. Dit figuur uit die draad verbannen was het minste dat de moderatie had kunnen doen. |
Die cutting-edge software om te cutten is fantastisch!
Dat cutting edge snipping tool moet gebruikt worden tegen alle trollen die een draad willen platleggen in de toekomst! Of dat nu is met off-topic getrol of met persoonlijke aanvallen. Wie uit teveel draden weggecensureerd moet worden, zou dan automatisch door de mand vallen.:cheer: |
Citaat:
ik ben van mening dat de moderatie dat op een bijzonder doeltreffende manier gedaan heeft, en ik betwist zelfs het gebruik van het woord censuur in deze. |
Citaat:
|
Citaat:
seg houd ies op mee zieilg te doen en te jammeren de evenaar loopt niet door uw gat zenne. |
Citaat:
|
Alweer zo'n archi-absurd topic van Egmond. En hij kan het echt niet laten na te trappen. Hij toont hiermee terug zijn allerkleinste kant. Posts 35 en 47 zijn werkelijk smerig, en hiermee toont Egmond dat hem elk menselijk gevoel vreemd is. Hopelijk worden die berichten gecensureerd.
Ik geloof heel sterk dat Egmond niet de gevoelens van vriendschap en liefde kent. Ik kan me niet voorstellen dat Egmond houdt van mensen en dat er mensen zijn die van hem houden. Het is veeleer hij die te beklagen is, niet diegenen die hij hier constant zit te viseren. Egmond, probeer gewoon grappig te zijn, maar jammer genoeg bent u daar te gefrustreerd en haatdragend voor. U heeft wel humor, maar ze verdwijnt helemaal in het niets door de zwarte haatdragende posts. |
Citaat:
Maar dan in't groot eigenlijk, als kotspost is deez wel een topper, en 't is niet den eerste keer dat die zoiet zegt. :evil: |
In plaats van daar simpelweg een slotje op te zetten....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be