![]() |
'Binnenkort'...de wetgever in uw woonkamer en slaapkamer. Omhels oogklepperig een van de meest ingrijpende mensknechtende evoluties...en dat in het zogenaamde 'vrije' westen. De mens gereduceerd tot tandwielletje in een systeem. Bij elke handeling je als een reflex beginnen af te vragen of 'het wel mag'...
Nee, de toekomst ziet er niet prettig uit voor een vrijheidslievend iemand als dit soort van controlementaliteit zich blijft verder zet onder de bevolking. Alsof ze met open armen een dictatuur willen omhelzen, de angstigen en de dwazen. |
Citaat:
40-50 jaar geleden was dit 'normaal' door een gebrek aan informatie en het laconieke klimaat tov roken... Dat men nu meer weet over de gevolgen van langdurige blootstellingen is nog geen excuus om over 'kindermishandeling' te spreken....diezelfde mensen geven wel gsm's aan hun pubers terwijl een verband tussen hersentumoren en gsm stralingen nog steeds niet uitgesloten is... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijken wie dat het langste volhoud. Een echte aanrader voor niet rokers! :roll:;-) |
Citaat:
EDIT: en ik ben geen niet-roker. ;-) |
Citaat:
Datgene dat nog niet aangetoond is? |
Intelligente en 'boenk erop' reactie in het HLN :
'De verstandigen roken nu al niet meer in het bijzijn van kinderen, en voor de anderen helpt het toch niet..' |
Citaat:
Weerleg ze even.:roll: |
Citaat:
Maar het is natuurlijk een pak makkelijker om anderen iets te verbieden..voor hetgeen men zelf doet heeft altijd een écht excuus.. |
Citaat:
|
Citaat:
Waarom wachten we niet op pakweg het verband tussen het eten van mollen en het verdwijnen van lintwormen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn zoon rookt niet en drinkt niet, kom me dus niet af met kinderen worden er later ook verslaafd aan. Had een vriend, gestorven op zijn 47 jaar. Hij zei al op zijn 35 tegen mij, jij haalt de 50 niet. Hij rookte niet, alcoholische dranken lustte hij niet, en iedere avond na zijn werk een uur sporten. Was het voorval al vergeten, tot zijn zuster vorige week in de krantenwinkel zei, weet je nog dat Wim dat toen tegen je gezegd heeft. En jij loopt nog altijd rond. |
En aan wat is Wim precies gestorven?
|
Citaat:
(11 Gilman, SE, et al., “Parental Smoking and Adolescent Smoking Initiation: An Intergenerational Perspective on Tobacco Control,” Pediatrics 123(2): e274-e281, February 2009. Bauman, K, et al., “Effect of parental smoking classification on the association between parental and How Parents Can Protect Their Kids From Becoming Addicted Smokers / 4 adolescent smoking,” Addictive Behaviors 15(5):413-22, 1990. See also, Osler, M, et al., “Maternal smoking during childhood and increased risk of smoking in young adulthood,” International Journal of Epidemiology 24(4):710-4, August 1995.) |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.kanker.be/index.php?optio...d=6121&lang=nl |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be