![]() |
Citaat:
Voor een speelgoedtreintje??? 8O 's ni moeilijk da gij alleen maar letterkes krijgt... :lol: |
Citaat:
Er zijn handgemaakte messing modellen van 30.000 euro en meer. |
Ik kreeg vandaag één smske en drie voice mail berichten op mijn vaste telefoon, en ik weet begot niet van wie.
Die op mijn vaste telefoon ben ik al vergeten maar het smske was gemaakt op de tekst van een St-Niklaas liedje. Zie ginds komt Di Rupo uit Bergen weer aan. Hij brengt ons ellende en het land naar de maan. Hoe huppelt zijn kontje, gedekt op en neer. Hoe naaien zijn vrienden hem keer op keer weer. Laurette staat te lachen en roept ons reeds toe. Wie Waal is krijgt dopgeld, de Vlaming steekt toe. Oh, lieve Di Rupo, blijf van ons lijf. En zoekt u toch ook eens een goed lekker wijf. |
Een nieuwe regering!
:cheer: |
http://www.gva.be/nieuws/in-de-rand/...tparkeren.aspx
Dat zal hem leren se.... :evil: Citaat:
|
![]() |
Ik heb cadeautjes gekregen maar zal het lekker niet verklappen :-D
|
Citaat:
Hmmm, da kan...over nadenken of't wel nen èchten Trixie is. :D |
1 Bijlage(n)
|
Citaat:
om dagelijks van te genieten maar dat gaat niet altijd uiteraard :D |
niets ik had namelijk de pech dat de goedheilig man enkele 'jongeren' tegenkwam...
|
Een DVD met de oude Jiskefet filmpjes
|
Rekeningen :-(
|
Citaat:
Ben op zo'n momenten altijd blij dat ik in een rustige straat woon en geen geladen Kalashnikov heb liggen. |
vandaag was geen sint te zien in de winkelstraat
|
Citaat:
Wat bracht de Sint bij jullie ?? Rien de knots :x :evil: Daarom ter ere daarvan: https://papaswereld.nl/blogs/sinterk...aas_is_jarig_1 :-D :icecream: :lol: |
Pralines van Galler.
|
M'n moederke heeft een fles quarante-sept et onze van de Sint gekregen.
En content dat ze was, heel t kot stinkt. |
Sneeuw.
|
Niets, ik zal niet braaf genoeg geweest zijn.
Maar kom, mannen in een kleed zie ik liever niet in mijn living, laat staan een zwarte piet. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be