![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Echt laag niveau van die kerel,als je niet meer kan is het spijtig dat je daar zit,zegt genoeg over het niveau van vld...:roll: |
Citaat:
Ik vraag me af wie er hier de jaloerse is. Jij of Dewael:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
![]() Zelfs Louis Tobback in zijn jongere jaren kon aan dat gebral niet tippen. |
Citaat:
Btw, ik woon niet in Vlaanderen dus wat kan het mij schelen wie er in de provincie minister president wordt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond dat Weyts goed de pijnpunten van het akkoord naar voren schoof, alleen toen hij over dat konijn begon was het een beetje vreemd. Maar goed ik krijg dan ook geen rode waas voor mijn ogen als ik een N-VA'er zie, itt enkele van de figuren die hier rondhangen. :roll:
|
|
Ik zie dat we hier weer heel erg inhoudelijk aan het gaan zijn. Ik zou het anders ook nog eens eventjes willen hebben over de rede van de eerste minister die de Walen hebben afgevaardigd.
Hij wilde mij bijvoorbeeld wijsmaken dat ondanks de minderheid aan Vlaamse kant, deze regering ook legitiem was in Vlaanderen omwille van het feit dat N-VA zelf langs de kant is gaan staan. Los van het feit dat dit natuurlijk je reinste onzin is en Elio kan het weten, want hij was erbij, gaat het mij daar niet echt om. Het feit is dat N-VA geen meerderheid had in Vlaanderen en dat het langs de kant staan van N-VA dan ook geen enkele legitimering inhoudt voor de Vlaamse minderheidsregering want dan zijn er nog genoeg andere partijen aan Vlaamse kant waardoor je een meerderheid kan halen. Echter, LDD, VB en Groen! werden ook langs de kant geschoven. Deze regering heeft dus uiteraard geen enkele legitimiteit Elio. Je moest Groen maar niet opzij gezet hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer moet je hier heus niet achter zoeken. |
Citaat:
In het Nederlands. Dronkemanspraat. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be