| Marxmannetje |
17 december 2011 19:07 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ratatorsk
Het is vergif, ik vind dat degene die geloven mentaal achterlijk zijn maar ik wens ze niet weg, wel het vergif. daarbij kan je met Napoleon een plezante babbel mee hebben.
|
Religie is inderdaad een zeer sterk vergif, zodanig sterk dat je de dwazen die te zwakzinnig zijn om het te weerstaan het bijna niet kunt kwalijk nemen.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus
islam scoort het hoogst op gebied van brainwashing, allah moeten vrezen, onderdanig zijn, kortom gewoon eigen logica uitschakelen. Met als kers op de taart een paradijselijk leven met 72 hoeren in het vooruitzicht.
|
Inderdaad. Maar dat met die 72 hoeren werd verzonnen door Osama om makkelijker terroristen te rekruteren. Ik heb ook eens gehoord dat het zou gaan om 72 bonen zelfs! Het is hoe je het interpreteert.
Aanhangers van de Islam kun je opdelen tussen vroom en losser. De vrome moslims zijn degene die hun vrouw hardhandig onderdrukken, ze boerka's laten aandoen enz. Dan de losse moslims: de zogezegd goed geïntegreerde moslims. Dit kan wel waar zijn, en deze hebben hun kwaliteiten en goedheden. Maar feit is dat beiden een gefaald systeem van opvoeden hebben gekweekt waardoor ze criminele allochtonen kweekten.
Moslims zijn zwak. Allochtone criminelen begeven zich in groep omdat ze dan niet enkel moeten overleven door goed geïntegreerd te zijn.
|