![]() |
Citaat:
|
Citaat:
de N-VA wilt een kleine staat, ik een sterke. de N-VA mikt meer op repressie, ik meer op preventie, enz. maar dat is allemaal op dit moment irrelevant. ook Sparta en Athene hebben samen gevochten tegen de Perzen hoor.... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Pvda+ is links en geloofwaardig. Meer heb ik niet nodig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind het fascinerend dat mensen hun hersenen in dergelijk rare kronkels kunnen laten lopen dat ze zichzelf overtuigen dat separatisme in hun linkse ideologie past. Ik hang zeker en vast geen linkse ideologie aan. Ik vind toch dat men er op een politiek forum als dit over moet kunnen discuteren. Ik vind het jammer dat men hier zo weinig duiding geeft waarom de VU juist elkaar is gevallen. De losgeslagen stukken van de VU en hun ideologie zijn terug te vinden in andere partijen. Dit is omdat voor deze personen het Vlaams doel bereikt is en ze juist meer een focus willen hebben op hun ideologie in de politiek. De echte verder zetting van de VU zelf is de N-VA en het Vlaams Belang. Het is geen toeval dat dit rechtse partijen zijn. De linkse geledingen van de vroegere VU zitten nu bij de Groen! en Sp.a. |
Citaat:
De PS scoort er wel degelijk in om hun ideologie zoveel mogelijk in het beleid waar te maken. |
Citaat:
maar als in het bedrijfsleven een directie er in slaagt zijn beleid te verwezenlijken en daarmee toch het bedrijf slechter te laten presteren dan de markt kan zijn biezen pakken.. Dat de aandeelhouders van de BV Wallonie dit tolereren heeft weinig met de kwaliteit van de PS te maken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be