![]() |
Citaat:
|
Citaat:
In Hongarije werd Fidesz tenminste nog op een democratische wijze verkozen. In Vlaanderen heeft zo goed als niemand op de PS gestemd. |
Citaat:
Hoezo dan? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Inhoudelijk gezien betwijfel ik eigenlijk ook of Amnesty International wel de gehele waarheid spreekt. Ik denk bijvoorbeeld niet dat abortus een erkend mensenrecht is. Je mag me verbeteren als ik fout zit. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het is wel steevast de aanhang van de particratie en igv de EU kunnen we niet eens van particratie maar eerder van 'het politbureau' spreken die proberen om verschillen te zien waar er amper zijn en vooral om anderen ervan te overtuigen dat ze echt wel een keuze hebben waar er geen is. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Beter gezegd het Vaticaan. Wat de reden hiervan is blijft voor mij een raadsel. Conservatisme? Wellicht. |
Citaat:
Volgens mij kreeg Orban's partij zoveel stemmen uit onvrede met de toenmalige regering; ideologie had er niet zo veel mee te maken. |
Citaat:
Ik wou gewoon aantonen dat België nog steeds een stuk ondemocratischer is dan Hongarije. In Hongarije hebben ze geen bijzondere meerderheidswetten, belangenconflicten, alarmbelprocedures, monarchie en verplichte pariteiten in regeringen, rechtbanken, ambtenarij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be