![]() |
Citaat:
Want rosse baardmannen bestaan weldegelijk: ![]() Deze baard is afkomstig uit Belgique. |
Mare, Cynara, Mohammedje zou roodharig geweest zijn....
|
Citaat:
Ik zag anders heel wat blonde en blauwogige Turken en bekeerlingen hoor, ook met baard |
Citaat:
Maar wel met henna, daarom zie je wel rood maar geen bijgewerkt zwart! Ingewikkeld hoor, dat Islamitische leven! |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Nope. Bij mij ging dat iets langzamer.
|
Citaat:
|
Maddox: Op een werkvloer bezig zijn met stalen buizen op je sandalen? Lekker veilig, hoor! :)
Vergeet ook deze haatbaarden niet: ![]() ![]() ![]() |
![]() is dat niet dat schurende scharniertje van Hamas? den dezen: ![]() |
Citaat:
|
:lol:
Citaat:
Ik heb in feite altijd al geweten dat diene gast al jaren dood was en gewoon gemummificeerd werd rondgereden met wat tapekes in zijnen buik. Vandaar dat krakende stemgeluid. |
Citaat:
Zo krakend vind ik zijn stem niet echt, hoor... |
Citaat:
Maar ik hoef me niet te schamen, en ik ben ongeveer even anoniem op't forum als Premier Leterme. En nu Gij.... |
Citaat:
Dat zou de nalatenschap zijn van Grieken (Alexander de Grote). De schatting is dat 30 % van de bevolking blauwe ogen genen heeft. |
Citaat:
Citaat:
|
![]() De Kozakken (Russisch: enkv. Казак; kazak; meerv. Казаки; Kazaki, Pools: Kozak; meerv. Kozacy) zijn een traditionele gemeenschap van mensen die leven in het zuidelijke steppegebied van Oost-Europa en Aziatisch Rusland. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kozakken |
Citaat:
Ik kan ermee leven, en U? |
![]() Een machine om haatbaarden mee af te scheren? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be