![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zeg U zet mij in een kantoor tijdens het weekend, en ik haal alle data uit de computers die ik wil. |
Citaat:
En achter een uurtje naar het bedje doe doe doen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En toch vergis je u: veel mensen die n-va lid zijn, zijn omwille van werkgerelateerde redenen bang om er voor uit te komen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Neen, Wie breekt nu binnen voor insite informatie van een partij te hebben? Alleen politieke tegenstrevers! En wie zijn dat dan? Ik noteer alvast dat voor Belgicisten alles door de beugel kunnen, om politieke tegenstrevers uit te schakelen. |
Citaat:
Diefstal van ledenlijsten en andere informatie, is voor U geen punt om over te klagen? |
Citaat:
|
Citaat:
Dit hele verhaal ruikt gewoon naar een of andere computeranalfabeet die een aantal bestanden per ongeluk heeft gewist of verplaatst om vervolgens in blinde paniek te beginnen roepen dat er dieven en/of haxors aan het werk zijn geweest. |
Citaat:
ik had graag gewoon geweten hoeveel piepkleine partijen als pvda er hebben. Dat is een oprechte vraag, ge moet daar niets anders achter zoeken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet omdat iets slecht beveiligd is, of slecht gesloten is, dat anderen het recht hebben om in te breken en te stelen.
Straks moeten we inbrekers van slecht beveiligde kantoren nog gaan feliciteren als ik sommigen hier bezig hoor? Wat is me dat nu zeg? :evil: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be