![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
digitaal kost bovenop die 170 nog eens 90 erbij voor dat stom bakske + 50 euro installatiekost (ze moeten ergens op een knopke duwen in Mechelen) het zal aan mij liggen maar 90 + 50 is toch bijna 100% duurder. en als ge die 170 op basis van ca 60 zenders of 40 bekijkt dan is het opnieuw een serieuze opslag als je bijna 20% van je aanbod weghaalt |
Citaat:
|
Citaat:
Telenet deed vorige maand iedereen voor een gans jaar betalen, ipv voor 6 maand, om zeker te zijn dat de mensen niet naar de concurrentie zouden overstappen: eerst doen betalen, dan kanalen schrappen. Gangsterstreek. Maar: Citaat:
Hier zou gegarandeerd een andere operator komen indien ik vorige maand geen volledig jaar vooraf had moeten betalen. Eens horen of ze me de niet verbruikte 11 maand gaan terugbetalen zonder dat ik een proces moet voeren. |
Citaat:
Dit is wat ik vaststelde: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sindsdien kijken we satelliet-tv. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar misschien is de rest van de wereld een kerktoren natuurlijk, dat kan. Ook in Nederland is het tegenwoordig al moeilijk naar tv programma's voor kinderen onder de 12 in de oorspronkelijke taal te zappen. Citaat:
Deze toppunten komen regelmatig voorbij. De lezers hebben niets in de gaten kennelijk , want tot klachten bij de VRT leidt het niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe leer je iemand de schoonheid van een sonnet van Shakespeare ontdekken, als je sommige pointes niet begrijpt. En iedereen die op latere leeftijd en dan bedoel ik boven de 35 begint met een taal te leren, waar hij nooit mee in contact is geweest, beseft hoe moeilijk het is. Spreek een taal 20 jaar niet meer en je bent de helft vergeten. Daarom dat ik persoonlijk, ook tegenstander ben van het dubben van programma's. Maar de informatieve programma's zijn meestal live. Al spelende leert men, word hier wel de nek omgewrongen en daarmee ook de troef van veel Belgen in het buitenland, dat ze 3 of 4 talig zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
raar hé? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anno 2012 echter wordt televisie steeds minder relevant. De tuner in mijn TV is al een poos kapot, en eerlijk gezegd mis ik niks... |
Citaat:
Citaat:
Maar er zijn nog mensen die op deze manier de Duitse taal leerden: Citaat:
|
Het is juist het ondertitelen van anderstalige programma's dat je de kans geeft om je kijk op de wereld te verruimen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be