Diego Raga |
25 maart 2012 19:55 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
(Bericht 6045291)
En aangezien het VB nooit aan de macht zal komen, kunnen Vlaams-Nationalisten dus tot met sint-juttemis wachten voordat hun belachelijke droom realiteit wordt.
|
Zoals ik reeds schreef:
"Voor zolang die nog enigszins konsekwent (kunnen) blijven, heb ik tenminste niet het gevoel dat ik mijn ziel moet verkopen voor het tricolore manna"
Liever wachten op een VL dat er (mss) nooit komt, dan meewerken aan een particratie die zich, door het uitvoeren van een decennialang wanbeleid, ononderbroken staande houdt op structurele onrechtvaardigheid tegen mezelf en het Vlaamse volk, een democratie onwaardig.
Ik koester dus liever een 'belachelijke droom', dan me te moeten vastklampen aan een Kafkaanse nachtmerrie en deze opgezette farce te promoten als hét van hét.
Liever konsekwent en met een gerust geweten, dan een VL judas met maagzweren.
Citaat:
Ja, belachelijk, want er is helemaal niets verkeerds met het feit in een land te leven waar verschillende talen en culturen bestaan.
|
Gelukkig bent u een cultuurrelativistische multi-negationist, die alle samenlevingsproblemen tussen die verschillende bij elkaar gedwongen culturen liever onvermeld laat, hey, ze zelfs als onbestaande beschouwd.
Wie daar in die etterende wonde toch de vinger oplegt, is een vorte racist...
Touching indeed.
Geef anders eens losweg een paar voorbeelden, waar ter wereld er mensen met verschillende talen en culturen probleemloos al j�*�*ren onder elkaar leven ?
Geef er eens ééntje...
|