![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alhoewel ik het nooit eens ben met het orakel van Berlare ga ik deze keer zijn oproep toch opvolgen. Ik ga maw Bart Dewever niet met rust laten. Ik ga blijven eisen dat hij probeert het Waalse juk van de Vlamingen hun nek te halen. Ik ga blijven eisen van BDW dat hij het nodige doet opdat Belgie nietmeer het ocmw van de wereld zou zijn. Ik ga blijven eisen van BDW dat Belgie de nodige stappen zet op economisch gebied om een Di Rupiaans bankkroet tegen te gaan. Ik ga inderdaad BDW niet met rust laten. Ik ga echter wel de Vld met rust laten, vermits het geen zin meer heeft mij met hun in te laten. Ze zijn een pest, een pot stront voor Vlaanderen waar je best niet in roert maw met rust laten. Ze zijn een wespennest voor Vlaanderen maw met rust laten.
|
De traditionel partijen lopen leeg omdat ze geen verhaal hebben.
Dat komt doordat ze "politiek correct "zijn en dus het Neo-Marxistische discours volgen. Dwz de perceptie en schone schijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De Gucht moet dan wel ophouden het taalfederalisme te verdedigen. Je kan de N-VA niet bestrijden als je deels haar programma uitvoert, me dunkt.
|
Citaat:
Goed geformuleerde grote waarheid! |
Citaat:
|
Citaat:
neo-marksistisch ? wie, waar, wanneer dan wel ? |
Citaat:
|
Citaat:
Een ander zijn job op het spel zetten om je eigen leugenachtig vel te redden....lager kan je écht niet vallen! |
Citaat:
'Subiet' is Vlaams, wouldbe Vlaams-nationalistje! En, én wel degelijk Nederlands, betwetertje: http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...chQuery=subiet |
Citaat:
|
Citaat:
Ze weten dat ze in een 'ander' Vlaanderen paria's zullen zijn. 8-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be