Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   ‘Laat De Wever niet met rust. Val hem aan.' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169211)

Bokkenreyder 26 maart 2012 19:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6047728)
Zegt de persoon die zelf niet zonder fouten schrijft.

Niet: 'communaitair', maar: 'communautair'.

Bwa, iedereen schrijft al wel eens een (typ)foutje (en niet typefoutje zoals jij absoluut wilde doen geloven); jij ook! Maar constant fouten tegen de werkwoordspelling schrijven en anderen verwijten naar het hoofd slingeren, verdient terecht een reactie.

stuyckp 26 maart 2012 19:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6047553)
Het bevestigt alleen wat hier al zo vaak werd gezegd: eigenlijk zijt ge bij de NVA toch maar dikke jankers. Zeker weten

Typische praat van een partijsoldaatje van open vld. Ben je niet vergeten uw zielige rode handtekening te plaatsen ? Je weet wel degene die uw rancune, haat en frustratie zo mooi blootlegt.

graaf de bethune 26 maart 2012 19:47

Alhoewel ik het nooit eens ben met het orakel van Berlare ga ik deze keer zijn oproep toch opvolgen. Ik ga maw Bart Dewever niet met rust laten. Ik ga blijven eisen dat hij probeert het Waalse juk van de Vlamingen hun nek te halen. Ik ga blijven eisen van BDW dat hij het nodige doet opdat Belgie nietmeer het ocmw van de wereld zou zijn. Ik ga blijven eisen van BDW dat Belgie de nodige stappen zet op economisch gebied om een Di Rupiaans bankkroet tegen te gaan. Ik ga inderdaad BDW niet met rust laten. Ik ga echter wel de Vld met rust laten, vermits het geen zin meer heeft mij met hun in te laten. Ze zijn een pest, een pot stront voor Vlaanderen waar je best niet in roert maw met rust laten. Ze zijn een wespennest voor Vlaanderen maw met rust laten.

voicelesscharlie 26 maart 2012 19:47

De traditionel partijen lopen leeg omdat ze geen verhaal hebben.
Dat komt doordat ze "politiek correct "zijn en dus het Neo-Marxistische discours volgen.
Dwz de perceptie en schone schijn.

stuyckp 26 maart 2012 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6047674)
We zouden u anders eens kunnen wijzen op uw 'onvolkomenheden'. En wel subiet als ge wilt. Ik zal niet lang moeten zoeken.

Subiet is ook geen correct Nederlands. Zijn we weer vertrokken meesterke ?

E. Gidius 26 maart 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tommm (Bericht 6047164)
Toch geweldig dat stigmatiseren van jou...

Tja, we zijn aan het leren om jullie wapens tegen jullie zelf te gebruiken. :-)

daiwa 26 maart 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fantoom (Bericht 6047145)
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120326_052
Is dat wel fatsoenlijk dat een Europees commissaris zulke oproepen lanceert! 8O

Doen die andere commissarissen dat ook?

------------------------------------------------------

Ik hoop alleszins dat de belastingen De Gucht niet loslaten! :lol:

Doet me denken aan de uitspraak van Tobback over het VB: '' Als we ze niet baas kunnen in het stemhokje moeten we er maar op slaan'.

Het Oosten 26 maart 2012 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder (Bericht 6047731)
Nu verdedigik Rikske al bij het schrijven van werkwoordsfouten en geef aan dat de onzin die hij hier voortdurend vertelt veel erger is en nu is het nog niet goed!!! Amaaiiii lange tenen, die belgicistjes! :roll: 8-)

Toch raar dat al die Vlaams-nationalisten steeds weer hervallen in dezelfde zonde: hun tegenstanders op taalfouten wijzen, terwijl ze zelf kanjers van fouten schrijven.

stuyckp 26 maart 2012 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 6047760)
Toch raar dat al die Vlaams-nationalisten steeds weer hervallen in dezelfde zonde: hun tegenstanders op taalfouten wijzen, terwijl ze zelf kanjers van fouten schrijven.

:offtopic:

Bokkenreyder 26 maart 2012 19:53

Citaat:

Ik wijs nooit iemand op zijn taalfouten, behalve bij trollen. 8-)

De Brabander 26 maart 2012 19:55

De Gucht moet dan wel ophouden het taalfederalisme te verdedigen. Je kan de N-VA niet bestrijden als je deels haar programma uitvoert, me dunkt.

quercus 26 maart 2012 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door graaf de bethune (Bericht 6047751)
Alhoewel ik het nooit eens ben met het orakel van Berlare ga ik deze keer zijn oproep toch opvolgen. Ik ga maw Bart Dewever niet met rust laten. Ik ga blijven eisen dat hij probeert het Waalse juk van de Vlamingen hun nek te halen. Ik ga blijven eisen van BDW dat hij het nodige doet opdat Belgie nietmeer het ocmw van de wereld zou zijn. Ik ga blijven eisen van BDW dat Belgie de nodige stappen zet op economisch gebied om een Di Rupiaans bankkroet tegen te gaan. Ik ga inderdaad BDW niet met rust laten. Ik ga echter wel de Vld met rust laten, vermits het geen zin meer heeft mij met hun in te laten. Ze zijn een pest, een pot stront voor Vlaanderen waar je best niet in roert maw met rust laten. Ze zijn een wespennest voor Vlaanderen maw met rust laten.

:thumbsup:

Goed geformuleerde grote waarheid!

Bokkenreyder 26 maart 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De Brabander (Bericht 6047773)
De Gucht moet dan wel ophouden het taalfederalisme te verdedigen. Je kan de N-VA niet bestrijden als je deels haar programma uitvoert, me dunkt.

Hahahahahahahahahhahaha, die is nog beter: KDG als 'de goede Vlaming' volgens het BUB! :rofl:

4x10E6 26 maart 2012 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door voicelesscharlie (Bericht 6047753)
De traditionel partijen lopen leeg omdat ze geen verhaal hebben.
Dat komt doordat ze "politiek correct "zijn en dus het Neo-Marxistische discours volgen.
Dwz de perceptie en schone schijn.

wat een gebral!

neo-marksistisch ? wie, waar, wanneer dan wel ?

quercus 26 maart 2012 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6047754)

Hij is doctor in 't Vloms, in het Vlems en ook nog in 't Vlaemsch.8-)

daiwa 26 maart 2012 19:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 6047595)
De Wever dient ontmaskert te worden.

Die achterbakse leugenachtige smeerlap De Gucht werd al eens ontmaskerd toen hij bijna een diplomatieke rel ontketende en die dmv van leugens in een onschuldige journalist zijn schoenen probeerde te schuiven.
Een ander zijn job op het spel zetten om je eigen leugenachtig vel te redden....lager kan je écht niet vallen!

Het Oosten 26 maart 2012 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp (Bericht 6047754)

'Subiet' is Vlaams, wouldbe Vlaams-nationalistje!

En, én wel degelijk Nederlands, betwetertje:
http://www.vandale.nl/vandale/zoekSe...chQuery=subiet

E. Gidius 26 maart 2012 20:00

Citaat:

Ach, het gelijk over de spelfouten voor u, de stemmen voor ons.

Bokkenreyder 26 maart 2012 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6047786)
Die achterbakse leugenachtige smeerlap De Gucht werd al eens ontmaskert toen hij bijna een diplomatieke rel ontketende en die dmv van leugens in een onschuldige journalist zijn schoenen probeerde te schuiven.
Een ander zijn job op het spel zetten om je eigen leugenachtig vel te redden....lager kan je écht niet vallen!

Het is een blauwe maffia! Ooit geleid door de de heilige belgicistische drievuldigheid die nu op alle mogelijke laffe manieren probeert tegen te spartelen.
Ze weten dat ze in een 'ander' Vlaanderen paria's zullen zijn. 8-)

De Brabander 26 maart 2012 20:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door daiwa (Bericht 6047786)
Die achterbakse leugenachtige smeerlap De Gucht werd al eens ontmaskert toen hij bijna een diplomatieke rel ontketende en die dmv van leugens in een onschuldige journalist zijn schoenen probeerde te schuiven.

Ontmaskerd. Leer eens Nederlands, flamingant ! :twisted:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be