Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Dader gezocht (https://forum.politics.be/showthread.php?t=169309)

Raf 29 maart 2012 13:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Today (Bericht 6051944)
4 pagina's.
Niet slecht voor een draad zonder aanzet tot discussie.

Ah... Voor jou telt dus de kwantiteit en niet de kwaliteit...

Oké dan. :|

fox 29 maart 2012 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051703)
Een petitie gericht aan de premier, de ministers-presidenten en de burgemeesters en u ziet daar niet de politieke relevantie van?

Niet meer dan dit topic. Of moet er nu al een petitie opgestart worden opdat gratuit geweld politiek relevant wordt? Maar goed, probeer u er maar verder uit te lullen. Het is een hobby als een ander zeker.

Raf 29 maart 2012 17:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6052035)
Niet meer dan dit topic.

Zeker meer dan dit topic. Er is een wezenlijk verschil tussen een fait divers een een actie die een duidelijke politieke dimensie heeft. Als u d�*t zelf niet inziet, vrees ik dat u hier niet op uw plaats bent. U kan misschien uw ei kwijt op een forum dat meer aan uw ehm... capaciteiten tegemoet komt: http://forum.flair.be/

Dixie 29 maart 2012 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6052259)
Zeker meer dan dit topic.

up om RAF te plezieren se :-D

artisjok 29 maart 2012 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6052035)
Niet meer dan dit topic.

Weet jij dat waar dit topic over gaat?
Het is me nog niet duidelijk wat het onderwerp is, wat de aanzet tot discussie is.

Raf 29 maart 2012 17:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6052304)
Weet jij dat waar dit topic over gaat?
Het is me nog niet duidelijk wat het onderwerp is, wat de aanzet tot discussie is.

De topicstarter weet het zelf blijkbaar ook niet...

artisjok 29 maart 2012 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6052307)
De topicstarter weet het zelf blijkbaar ook niet...

Ik heb ook die indruk.

Ik dacht dat iemand die weet dat dit topic over politiek gaat, toch zou weten waarover het topic dan gaat.

Svennies 29 maart 2012 20:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6051535)
Nee. Doet dat er iets toe? Mogen alleen Mechelaars zich over dit onderwerp uitlaten

Heb ik dat dan ergens gezegd 8O8O....

Maar gezien uw schitterende bijdrage hieronder gezien is het misschien beter dat diegenen die de plaatselijke situatie niet kennen,begrijpen én kunnen inschatten zich maar beter zich hier kunnen onthouden met inmengingen die noch kant noch wal raken...:lol:

Citaat:

Jij vindt dus dat er in elke straat in Mechelen permanent een politieagent moet staan om de boel in de gaten te houden? Liefst een patrouille misschien, want wat kan één agent per slot van rekening doen?

:roll:

Waar staat dat ergens in mijn post te lezen ...:roll::roll:

En wat verstaat gij hier niet aan....:roll::roll:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 6051163)
De rest tuft rond op de binnensingel en de wegen van de randgemeenten met hunne volvo ....Maar daar waar je ze écht zou moeten tegenkomen zoals het centrum en de probleemwijken zie je ze amper of niet...

CyberpunX 29 maart 2012 20:37

Citaat:

Jij vindt dus dat er in elke straat in Mechelen permanent een politieagent moet staan om de boel in de gaten te houden? Liefst een patrouille misschien, want wat kan één agent per slot van rekening doen?

als ze dergelijke speeltjes zouden gebruiken solliciteer ik dezelfde dag nog 8-)

Raf 30 maart 2012 05:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 6052483)
Heb ik dat dan ergens gezegd 8O8O....

Maar gezien uw schitterende bijdrage hieronder gezien is het misschien beter dat diegenen die de plaatselijke situatie niet kennen,begrijpen én kunnen inschatten zich maar beter zich hier kunnen onthouden met inmengingen die noch kant noch wal raken...

Een goede raad, die je misschien beter zelf ook eens ter harte zou kunnen nemen...

fox 30 maart 2012 07:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6052259)
Zeker meer dan dit topic. Er is een wezenlijk verschil tussen een fait divers een een actie die een duidelijke politieke dimensie heeft. Als u d�*t zelf niet inziet, vrees ik dat u hier niet op uw plaats bent. U kan misschien uw ei kwijt op een forum dat meer aan uw ehm... capaciteiten tegemoet komt: http://forum.flair.be/

Het ineen kloppen van een homo is een even groot fait divers als het ineenkloppen van een weerloze vrouw. Voor de rest speelt u gewoon op de man, maar dat zal ik maar negeren aangezien ik het rode driehoekje een zwaktebod vind.

Raf 30 maart 2012 08:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6052951)
Het ineen kloppen van een homo is een even groot fait divers als het ineenkloppen van een weerloze vrouw.

Dat topic ging niet over het ineenkloppen van een homo, wat op zich inderdaad een fait divers is. Dat topic ging over een petitie die opgestart werd om iets te doen aan homofoob geweld in het algemeen. Het fait divers was op zich niet meer dan de aanleiding tot die petitie.

Pericles 30 maart 2012 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Svennies (Bericht 6051163)
Woont u in mechelen mijn beste...

Ik wel dus,en ja het beleid heeft gefaald op het niveau van veiligheid....

De flikken zijn wel met 20 man om dagelijks op de invalswegen gordelcontroles te organiseren...

De rest tuft rond op de binnensingel en de wegen van de randgemeenten met hunne volvo ....

Maar daar waar je ze écht zou moeten tegenkomen zoals het centrum en de probleemwijken zie je ze amper of niet,ho maar meneer ,veels te gevaarlijk...

Ik ken iemand die bij de politie van Mechelen was , nu niet meer ,hij zit nu bij de bijzondere opsporingsbrigade .
En die zei tegen mij dat, mochten er geen Marokkanen zijn in Mechelen , dan zou 90 procent van zijn werk vervallen , dan moest hij nog juist af en toe uitrukken voor een zatte Belg die zijn vrouw had afgeslagen .

Pericles 30 maart 2012 08:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6052963)
Dat topic ging niet over het ineenkloppen van een homo, wat op zich inderdaad een fait divers is. Dat topic ging over een petitie die opgestart werd om iets te doen aan homofoob geweld in het algemeen. Het fait divers was op zich niet meer dan de aanleiding tot die petitie.

Zeg Raf , ik ken iemand die mensen zoekt om in Kuregem reclame te maken voor de volgende gay pride.
Interesse ? ;-)

born2bewild 30 maart 2012 08:52

raf voert actie met zijn klavier

artisjok 30 maart 2012 08:54

Is er nu nog altijd niemand die weet waarover dit topic gaat?
Wat is het punt van discussie? Dat er een dader gezocht wordt?

born2bewild 30 maart 2012 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6053010)

ja
en dat het de spuigaten uitloopt met die zweden

Raf 30 maart 2012 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door artisjok (Bericht 6053010)

Zelfs dat niet...

fox 30 maart 2012 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raf (Bericht 6052963)

Daarmee dat ik zeg dat er blijkbaar petities moeten opgestart worden. Dan worden fait divers blijkbaar plots politiek relevant.

artisjok 30 maart 2012 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6053023)
Daarmee dat ik zeg dat er blijkbaar petities moeten opgestart worden. Dan worden fait divers blijkbaar plots politiek relevant.

Start dan een petitie "Wij willen dat daders gezocht worden".

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be