Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina
(Bericht 6211696)
Volharden is de boosheid dus, ik had niets anders verwacht hoor. Informeer je misschien eens deftig over genderdysforie. Het gaat niet om zich anders gedragen dan verwacht. Het gaat om gedurende lange tijd te kennen geven dat je liever een ander geslacht zou hebben. Dat jij dat verschil niet inziet, is jouw probleem. Denk je nu echt dat die mensen nergens professioneel advies hebben ingewonnen ofzo? Dat die over één nacht ijs zijn gegaan?
Je onderschrift is om te lachen, veronderstel ik?
|
Edina. Denk van mijn onderschrift wat jij wilt, voor uw rekening. Het onderschrift staat er al enkele jaren, en ik koester nog steeds het libelare gedachtengoed waar individuele ontwikkeling en het ondernemerschap belangrijk zijn. Vooral het individidueel aspect met het recht op zelfontwikkeling. Daarom vind ik het kind in kwestie, zich van geen kwaad bewust, hoe het zich gedraagt met welke naam ook, te belangrijk. Als dat kind ooit een andere naam overweegt, later, dan is dat een keuze van dat kind, terecht. Dat jij vindt dat ouders zich ondertussen betuttelend mogen opstellen tegenover dat kind is uw probleem, meer zelfs: het zal plots de gemeenschap zijn die zal mogen opdraaien voor een paar zelfverklaarde bakfietsvlamingen zoals u.
|