Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Demper
(Bericht 6226650)
Komaan... wat is de kans dat die idioten van Medinat Weimar hun slag thuishalen? Het lijkt wel een carnavalsclubje. Neemt iemand die mensen serieus?
|
Je zou er versteld van staan wat officieel Europa (waaronder de BRD) allemaal voor serieus neemt, zeker wanneer het vanuit joodse hoek komt met het steeds weerkerende aangeprate schuldgevoel over de heilige holocaust.
Citaat:
Wat ik mij afvraag is waarom je begint te praten over islamextremisme.
Waarom verdedig je islamextremisme?
Islamextremisten zijn blijkbaar geen echte extremisten.
Wat hebben mensen zoals jij met de islam?
|
Ik verdedig geen islamextremisme. Alleen blaas ik het niet op maar laat het voor wat het is. Het bepaalt niet mijn politieke en maatschappelijke visie. Het bestaat, maar ook niet meer dan dat. Massale immigratie, ongeacht welk geloof immigranten aanhangen, is een veel ernstiger probleem.
En wat de -overigens intern zeer verdeelde en verscheiden- islamwereld betreft, in die landen waar de islam cultureel ingebed is, kan het inderdaad perfect een bondgenoot zijn tegen die krachten die Europa willen zwak en verdeeld houden, tegen hen die de bevolking hier ponderdompelen in een stinkende poel van materialistisch individualisme waardoor ze een gemakkelijke prooi wordt voor exotische geloofssystemen of andere uitheemse zaken. Dat wat hier zwakheid en leegte creëert bij ons eigen volk, is onze eerste en voornaamste vijand.
|